دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین گفت: مردم با انتخاب آگاهانه خود، کشور و این حوزه انتخابیه را در مسیر رشد و تعالی هر چه بیشتر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی طارمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین در جمع مردم محمدیه این شهرستان گفت: بهترین مَحرم ها، اعتقاد قلبی به مردم است و اول مشکلات و کمبود‌های مردم باید برطرف شود چرا که تک بعدی و تک محوری در جامعه نمی‌توان زندگی کرد و همه باید یکدیگر را ببینیم و مسئولین باید با مردم ارتباط برقرار کنند.

او افزود: بهترین مَحرم ها، اعتقاد قلبی به مردم است و شاکله برنامه بر همین مبناست، وقتی مسئولی حرف‌های مردم را می‌شنود و پیگیری می‌کند، اما اگر ارگان‌های اجرایی و نهاد‌های دیگر، چون شهرداری، شورا و سایر سازمان‌ها پای کار نیایند مشکلی حل نخواهد شد مجموعه دادستانی خود را امین مردم دانسته و هرگونه حمایت قانونی را در زمینه کاهش مشکلات انجام خواهد داد.

طارمی بیان کرد: کسانی که از امتیاز بودجه و اعتبارات برخوردار هستند بایستی پای کار بیایند با پشت میز نشستن مشکلات حل نمی‌شود و امروز کشور ما در وضعیتی قرار دارد که مسئول دلسوز نیاز دارد و باید اعتماد مردم را بیش از پیش جلب کرد.

او بر حضور فرماندار در جمع مردم تاکید کرد و افزود: فرماندار شهرستان و تمامی ارگان‌ها حرف مردم را بشنوند و نترسند، چرا که مردم شهرستان با فرهنگ و فهیم بوده و هیچ مشکلی ندارند حرفشان را می‌خواهند بزنند این‌ها بیایند گوش کنند چه اشکالی دارد.

دادستان نایین گفت: اگر قرار است بنده هم پشت میز بنشینم بگویم مشکلی نیست و تا چند سال دل خوش باشم که کاری برای مردم انجام ندهم و بروم، به مردم ظلم کرده ام.

او اظهار کرد: اگر می‌خواهیم متکی به کار روزمره باشیم هیچ مشکلی حل نخواهد شد باید دلسوز باشیم و اقدام جهادی وانقلابی انجام داده و بی تفاوت نباشیم تمام مسئولین باید اینگونه باشند.

طارمی گفت: در حد توان و مقدورات تمام موارد و مطالبات مردمی را دسته بندی، منعکس و پیگیری می‌کنیم و اولین کمک کننده و یاریگر خودمان را خدای متعال می‌دانیم و با این نیت، قدم به راه می‌گزاریم.

دادستان نایین افزود: مطالبات مردم محمدیه واقعیتی است که به آن توجه نشده و بایستی راهکار برای حل مشکلات برنامه ریزی شود، اینکه مطالبه مردم پس از سالیان سال هنوز هم به بهانه‌های واهی کلنگ زنی می‌شود مشکلی حل نمی‌کند و علی رغم اینکه پروژه‌های متعددی در این منطقه کلنگ زنی شده می‌بایست دو موردی که برای احداث کلنگ زنی شده را اجرا می‌کردند این کار نه توقعی ایجاد می‌کرد و مردم از خدمات مورد نظر نیز بهره می‌بردند.

طارمی بیان کرد: فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر بایستی در پروژه‌های محمدیه کار کارشناسی انجام دهند و مواردی که اولویت اجرایی آن‌ها فراهم است نسبت به انجام آن‌ها تسریع کنند و کار‌ها بایستی برنامه محور باشد.

او افزود: مشکلاتی که در محمدیه همچون مشکلات بافت شهری، مرمت قنات، مرمت بافت فرسوده، مشکلات حوزه شهری و سایر موارد باید برنامه زمان بندی تدوین شود اگر شهرداری و شورای اسلامی محمدیه را جزئی از شهر می‌بینند موارد را بایستی پیگیری کنند.

دادستان نایین در پایان گفت: در برخورد با توزیع کنندگان و عرضه مواد مخدر هیچ گونه تعارفی نداریم و شخص خطاکاری که به دفعات مکرر نسبت به فروش مواد مخدر اقدام نموده برخورد می‌کنیم، اما نهاد‌های کمیته امداد و بهزیستی بایستی از خانواده آن‌ها نیز حمایت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار