معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت:شهرداری اصفهان فضای متناسب شهری را جهت برگزاری انتخابات پرشور و سالم فراهم خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین امیری معاون خدمات شهری شهردار اصفهان اظهارکرد: آنچه مهم است حضور و مشارکت مردم در انتخابات است و در این زمینه قطعا شهرداری اصفهان همگام با سایر ارگان‌ها و سازمان‌های شهر در جهت جلب حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت می‌کند.

او افزود: طبیعی است که برگزاری انتخابات سالم به افزایش همیاری و همدلی همه مردم، مسئولان و دستگاه‌های مرتبط وابسته است و در این ارتباط شهرداری اصفهان وظیفه دارد مکان‌هایی را برای تبلیغات کاندیدا‌ها آماده کند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: بر اساس قانون وظایفی بر عهده شهرداری اصفهان قرار گرفته است که باید در چهار چوب آن حرکت کرد.

او تصریح کرد: یکی از وظایف؛ ایجاد بستر و فضای مناسب در سطح شهر برای تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌ها است که در این راستا باید از ظرفیت‌های موجود و محل‌های مجاز شناسایی شده در مناطق ۱۵ گانه استفاده کرد.

امیری با بیان این که شهرداری اصفهان فضای متناسب شهری را جهت برگزاری انتخابات پرشور و سالم فراهم خواهد کرد، ادامه داد: ضوابط تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی به صورت دقیق و کامل در قوانین و دستورالعمل‌ها مشخص شده است.

او با اشاره به زمان شروع انتخابات گفت: تبلیغات انتخاباتی از ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا۳۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت در همین ارتباط با در نظر گرفتن مکان‌هایی مناسب، تمامی فضا سازی‌های لازم تا قبل از شروع زمان تبلیغات در سطح شهر انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: برای ایجاد فضایی پرشور و سالم به غیر از پایه‌های تبلیغاتی ثابت موجود در شهر با تهیه و نصب بیش از ۶۵۰۰ پنل اختصاصی تبلیغات انتخاباتی، سعی در حفظ اموال عمومی و زیبایی بصری شهر داریم و با هماهنگی کامل با فرمانداری و ناظران انتخابات از نصب تبلیغات درمکان‌های غیر مجاز جلوگیری می‌شود.

او ضمن درخواست از نامزد‌های انتخاباتی درجهت حفظ و صیانت از اموال عمومی ونصب نکردن تبلیغات در فضا‌های غیرمجاز افزود: تیم نظارتی تبلیغات انتخاباتی با حضورنمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی و شهرداری ضمن نظارت بر انجام تبلیغات صحیح نامزد‌های انتخاباتی درصورت مشاهده تبلیغات غیرمجاز اقدامات قانونی اعمال خواهند کرد.

امیری ادامه داد: شهرداری برای نظافت و پیرایش شهری و حذف نازیبایی‌های محیط شهری هزینه‌های فراوانی کرده و نصب تبلیغات در مکان‌های غیرمجاز علاوه بر خسارت به منظر شهریبرای شهر و شهروندان هزینه‌های سنگینی دربردارد که باید با انجام تبلیغات در مکان‌های مجاز از ایجاد هزینه‌های اضافی برای بیت المال و شهروندان جلوگیری شود.

معاون شهردار اصفهان اظهارکرد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو و برای جمع آوری تبلیغات غیر قانونی انتخاباتی، تعداد گشت‌های بازرسی در مناطق۱۵ گانه شهرداری افزایش خواهد یافت.

او تاکید کرد: کار پاکسازی شهر در زمان قانونی شروع خواهد شد و در این راستا انسجام و هماهنگی و بکارگیری امکانات جهت پاکسازی کامل موارد تبلیغات انتخاباتی صورت می‌پذیرد و صبح روز رای گیری تمامی تبلیغات انتخاباتی بخصوص تبلیغات صورت گرفته در اطراف مراکز رای گیری به صورت کامل پاک سازی و جمع آوری می‌شود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار