معاون اطلاعات واخبار صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: بیش از دو هزار گزارش خبری و تولیدی در سال جاری داشتیم که یک چهارم آنها رویکرد ملی داشته و در شبکه های سراسری پخش شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محسن طباطبایی معاون اطلاعات واخبار صداوسیمای مرکز اصفهان در نشست خبری مدیر کل این سازمان گفت : بیش از دو هزار گزارش خبری و تولیدی در سال جاری داشتیم که بیش از یک چهارم آن‌ها رویکرد ملی داشته و در شبکه‌های سراسری پخش شده است.

او افزود :در حوزه مستند خبری بیشترین مستند پخش شده در کشور را به خود اختصاص دادیم ،همچنین باشگاه خبرنگاران در حوزه بسته‌های خبری که به طور هفتگی پخش میشود موفق عمل کردند.

طباطبایی تصریح کرد :امسال در معاونت خبر به لحاظ تعدادگزارشهای تولیدی و خبری رتبه برتر کشور را بدست آوردیم و در حوزه مکتوب رتبه دوم و سوم را کسب کردیم.

معاون اطلاعات و اخبار با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت :در حوزه انتخابات باکس خبری هشتک بهارستان و پلاک یازده را شروع کرده ایم و با نزدیک شدن به انتخابات باکس‌های خبری به صورت روزانه پخش خواهد شد.

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.