فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ضمن تبریک ایام ا.. دهه مبارک فجر، گفت: پلیس، همراه و همدوش مردم در کنار رهبر انقلاب و گوش به فرمان او ایستاده است.

پلیس همراه و همدوش مردم در کنار رهبر انقلاب

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ با اشاره به جایگاه و نقش نیروى انتظامى در کنار سایر نیرو‌های مسلح که همان وظیفه سنگین پاسدارى و حفاظت از دستاوردهاى انقلاب اسلامى است، گفت: دهه مبارک فجر یادآور جان فشانی‌ها و مقاومت‌های مردم سرافراز ایران اسلامی است.

او افزود: پلیس در برقراری امنیت مراسمات باشکوه دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی پرصلابت ۲۲ بهمن بر حسب وظیفه ذاتی خود نقش کلیدی را ایفا می‌کند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه پلیس، همراه و همدوش مردم در کنار رهبر انقلاب و گوش به فرمان او ایستاده است، اضافه کرد: پوشش امنیتی و انتظامی مراسمات در دستور کار قرار گرفته و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه امنیت، رفیع‌ترین ترین ارزش و از خصایص بارز نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: امنیت یکی از شاکله‌های توسعه پایدار است پس همه ما باید تلاش کنیم که این آرامش خدشه دار نشود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.