مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: دهه فجر نمادی از عظمت ایران اسلامی است.

گرامیداشت دهه فجر نمادی از عظمت ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  شیرخانی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، گفت: دهه فجر، متعلق به همه آحاد جامعه است و همه به یک اندازه در بزرگداشت آن سهیم هستند و گرامیداشت این دهه، نمادی از عظمت ایران اسلامی است.

او بیان کرد: باید در دهه فجر امسال، شاهد به ثمر نشستن کلیه فعالیت‌ها در جشن‌های انقلاب باشیم و در فعالیت‌ها بیش از پیش، مردمی بودن را نمایش دهیم.

شیرخانی اظهار کرد: به لحاظ اهمیت و جایگاه ویژه کارگران و تشکل‌های کارگری کارفرمایی در برنامه‌های کمیته کارگری دهه فجر باید با کیفیت‌تر و متفاوت از هر سال برگزار شود.

او مطرح کرد: باید حضور و مشارکت جامعه کارگری در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن را فراهم کنیم و این موضوع از اهمیت فراوانی برخوردار است.

مدیر کل اداره  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تقسیم برنامه‌ها با محوریت و مشارکت حداکثری تشکلات کارگری و کارفرمایی و دستگاه‌های تابعه استان را از اهمیت زیادی عنوان نمود و مطرح کرد: در جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب، باید با دخیل کردن و مشارکت تشکلات کارگری و کارفرمایی استان، با سبقه مردمی بودن، شاهد برگزاری برنامه‌های فاخر باشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.