مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: بیش از ۹ هزار ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع انتخابات تولید و پخش می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید انبارلویی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در جمع خبرنگاران گفت: در  این مرکز ٣ هزار و ٥٧٩ دقیقه برنامه تلویزیونی و ٥ هزار ٨٥٠و دقیقه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات تهیه، تولید و پخش می‌شود.

انبارلویی برای بالا بردن سطح آگاهی مردم به منظور داشتن یک انتخابات خوب، گفت: شبکه تلویزیونی قزوین با این هدف، شب‌های شنبه و سه شنبه، گفتگوی ویژه خبری را با موضوع انتخابات پخش می‌کند و دو برنامه مختلف رادیویی و تلویزیونی هم با حضور همه اقشار مختلف در استودیو تهیه و پخش می‌شود.

او اضافه کرد: در روز برگزاری انتخابات، ١٥ ساعت برنامه زنده برای پخش از تلویزیون پیش بینی شده است، ولی تا پایان زمان برگزاری رسمی انتخابات، پخش این برنامه‌ها ادامه دارد.

انبارلویی افزود: همچنین به مناسبت دهه فجر، ٩٦٠ دقیقه برنامه اختصاصی تلویزیونی و ٦٦٠ دقیقه برنامه رادیویی، تهیه و تولید شده است.

او اضافه کرد: رسانه‌ها می‌توانند با بازنگری در عملکرد و شرایط متناسب با بیانیه گام دوم، شکل جدید از نحوه کارشان ارائه دهند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: در گام دوم باید مردم بتوانند حرف هایشان در رسانه شنیده شود و مطالبه مردم در دستور کار قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی هم باید پاسخگو باشند.

او افزود: پیگیری تا حصول نتیجه کاری است که رسانه استانی به آن می‌پردازد و باید دستگاه‌ها پاسخگو باشند و جواب قانع کننده به مردم دهند و منشأ اثرات مثبت شوند و دین خود را به مردم ادا کنند.

انبارلویی افزود :رسانه استانی برای دستگاه‌های مختلف این فرصت را فراهم کرده تا دستاورد‌ها و عملکردشان را در ١٠ برنامه ٣٠ دقیقه‌ای تشریح کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه از تهیه و تولید ٤ قطعه موسیقی ٣ دقیقه‌ای از سوی هنرمندان استانی خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار