مدیر کل بیمه سلامت استان یزد گفت: تمام شهرستان‌های استان تحت پوشش نسخه الکترونیک قرار گرفته اند.

محمد دریجانی مدیر کل بیمه سلامت استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: در شش ماهه نخست امسال تنها در سه شهرستان تفت، مهریز و بافق نسخه الکترونیک اجرایی شد و در حال حاضر تمام شهرستان‌های استان به جز شهرستان خاتم تحت پوشش نسخه الکترونیک قرار گرفته اند.

او با بیان اینکه هم چنین پرونده‌های بستری در تمام بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی استان به صورت مکانیزه انجام می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم تا سال آینده این امر در تمام بیمارستان‌های خصوصی تحت پوشش بیمه سلامت هم انجام شود.

مدیر کل بیمه سلامت ادامه داد: جلوگیری از اشتباهات احتمالی در زمینه تجویز و تحویل دارو، صرفه جویی در مصرف کاغذ و هزینه تعویض دفترچه از مزایای اجرایی شدن طرح نسخه الکترونیکی است.

دریجانی با اشاره به اینکه در حال حاضر سیصد و ۵۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند از همشهریانی که تحت بیمه سلامت هستند و یکسال از اعتبار دفترچه آن‌ها گذشته است درخواست کرد با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به تعیین تکلیف بیمه خود اقدام کنند.

او تصریح کرد: هیچ گونه کمبود دارویی در استان وجود ندارد و مشکل کمبود انسولین نیز در استان حل شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۳ میلیارد تومان هزینه به بیمارستان ها، داروخانه‌ها و موسسات تشخیص درمانی پرداخت شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار