مدیرکل بیمه سلامت استان یزد از اجرایی شدن طرح نسخه الکترونیک بیمه سلامت در شهرستان‌های اردکان و میبد از اول مردادماه سالجاری خبر داد.

یه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد , محمد دریجانی در مراسم رونمایی از نسخه الکترونیک بیمه سلامت در اردکان گفت: اجرای نسخه الکترونیک سلامت در راستای اجرای نظام سطح‌بندی خدمات سلامت و مراقبت‌های اولیه انجام می‌شود.

دریجانی گفت: طرح نسخه الکترونیک بیمه تأمین اجتماعی در استان یزد از چند سال گذشته آغازشده است و تعدادی از پزشکان نیز در این طرح مشارکت دارند و با نسخه الکترونیک آشنایی کامل و جامع دارند و با اجرایی شدن نسخه الکترونیک سلامت بسیاری از مشکلات در زمینهٔ ارائه خدمات مرتفع می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان خاطر نشان کرد: هم‌زمان با سراسر کشور، طرح نسخه الکترونیک بیمه سلامت در شهرستان تفت به‌عنوان پایلوت انجام و آموزش‌های لازم به پزشکان داده شد و از ابتدای تیرماه اجرای این طرح در شهرستان تفت الزامی است.

دریجانی گفت:در مرحله بعد نسخه الکترونیک بیمه سلامت در شهرستان‌های اردکان و میبد اجرا می‌شود که پس از دوره‌های آموزشی لازم، این طرح از ابتدای مردادماه در این شهرستان‌ها عملیاتی خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در سال گذشته ۴ میلیون مراجعه به مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان یزد انجام‌شده است و حدود ۱۲ میلیون مراجعه نیز به مراکز درمانی تأمین اجتماعی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح همراهی و همدلی مسئولین شهرستان‌ها و پزشکان مورد انتظار است تا بتوانیم در فضایی آرام و بدون استرس مشکلات و ایراد‌های این طرح را نیز برطرف کنیم و تا پایان سال در همه شهرستان‌های استان یزد طرح نسخه الکترونیک سلامت را اجرا کنیم.
انتهای پیام/ص

اجرای طرح نسخه الکترونیک در اردکان و میبد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار