مدیر کل نهاد کتابخانه‌های استان یزد گفت: مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، دوست فاطمیها، مدیر کل نهاد کتابخانه‌های استان یزد با اشاره به تمدید زمان شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: شرکت در این جشنواره تنها به صورت آنلاین و با مراجعه به سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس razavi.iranpl.ir میسر خواهد بود.

دوست فاطمی‌ها افزود: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از ابتدای اردیبهشت‌ماه و با معرفی ۱۲ کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آغاز به کار کرد و علاقه‌مندان امکان شرکت انفرادی و خانوادگی در این جشنواره را داشتند.

وی اظهار داشت: این جشنواره همچون سه دوره گذشته، به صورت مکتوب و آنلاین در حال برگزاری است و پس از پایان مهلت شرکت مکتوب در پایان روز ۲۸ خرداد، امکان شرکت در بخش آنلاین تا پایان روز پانزدهم تیرماه وجود خواهد داشت.

دوست فاطمی‌ها افزود:علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان، منابع این جشنواره را به امانت بگیرند و یا با مراجعه به سامانه اینترنتی جشنواره، نسخه الکترونیک کتاب‌ها را تهیه و مطالعه کنند.

مدیر کل نهاد کتابخانه‌های استان یزد گفت: جشنواره ملی کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی با موضوع سیرة رضوی و پاسداشت ارزش‌های کریمان و کریمة اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌ السلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد

برچسب ها: کتابخوانی ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار