معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: رئیس‌جمهور سه شنبه هفته جاری به ایلام سفر می‌کند.

رئیس‌جمهور  سه شنبه به ایلام می‌ آید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه فرزانگان شهر ایلام گفت: در آستانه سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام قرار داریم، ایشان دیدار مردمی با مردم بخش چوار خواهند داشت و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان با حضور ایشان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

او عنوان کرد: انسجام و وحدت مردم استان ایلام در مراسم استقبال از رئیس‌جمهوری بسیار مهم است و به‌طورقطع سفر رئیس‌جمهوری به استان برکات فراوانی در حوزه‌های مختلف برای ایلام به ارمغان خواهد داشت.

نوذری اظهار کرد: سه‌شنبه هفته جاری و در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی رئیس‌جمهور قرار است به ایلام سفر کند.

او اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، شدیدترین تحریم‌ها را برعلیه ملت ایران اسلامی برنامه‌ریزی کردند، در زمینه جنگ اقتصادی و نظامی وارد شدند، اما در همه حوزه‌های شکست خوردند، امروز همه آحاد جامعه وظیفه‌داریم برای گذر از این مرحله و پیچ سخت، وحدت کلمه داشته باشیم و همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی متحد باشند.

نوذری بابیان اینکه در آستانه جشن‌های انقلاب اسلامی قرار داریم، یادآورشد: امام راحل در ۱۲ بهمن وارد میهن اسلامی شدند و با ورودشان به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی، پایه‌های نظام استکبار جهانی و طاغوت‌های جهان به لرزش درآمد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: رئیس جمهور ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.