انتشار دو پکیج جدید برای خودرو Dodge Durango

شرکت داج تصمیم گرفته است تا با انتشار پکیج‌های جدید برای خودرو خود طراحی جدیدتری را به اتومبیل Durango بدهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو Dodge Durango ممکن است در وهله اول همانند خودرو‌های شاسی‌بلند دیگر به نظر بی‌آید، اما خوشبختانه با انتشار دو پکیج جدید برای این اتومبیل دیگر خبری از تشابه نخواهد بود. پکیج‌های مذکور قرار است تا در مام مارس سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار گیرند. اولین پکیج Black نام دارد و همانطور که از نامش پیداست طراحی خارجی خودرو را با رنگ مشکی تازئین می‌کند. این بسته شامل روکش مشکی رنگ مات، درپوش‌های مشکی برای آینه‌ها و چرخ‌های جدید می‌شود. گفتنی است که این پکیج قرار است تا با قیمت ۱۴۹۵ دلار به فروش برسد. بسته دیگر Redline Stripe نام دارد و دو خط پهن مشکی با خط‌های قرمز رنگ در کناره‌ها اضافه می‌کند.

انتشار دو پکیج جدید برای Dodge Durango

رنگ‌های موجود برای پکیج‌های جدید این خودرو

هر دو بسته معرفی شده قرار است در ده رنگ خارجی مختلف عرضه شوند که با نام‌های Billet Silver, DB Black Destroyer Grey, F8 Green, Granite Crystal, Octane Red, Reactor Blue, Redline, White Knuckle و Vice White معرفی شده‌اند. قیمت در نظر گرفته شده برای این بسته ۱۲۹۵ دلا است. بدون بسته‌های نام برده شده خودرو Durango، نسبت به مدل سال پیش، بدون تغییر باقی خواهد ماند.

انتشار دو پکیج جدید برای Dodge Durango

این یعنی موتور این خودرو همان HEMI V8، ۶.۴ لیتری با قدرت تولید ۴۷۵ اسب‌بخار باقی خواهد ماند. لازم به ذکر است که قدرت گشتاورد خودرو ۶۳۷ نیوتن بر متر است. قدرت خودرو با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ کانال‌کشی شده و باعث شده است خودرو قدرت رانش هر چهار چرخ را داشته باشد. شرکت داج قول داده است تا خودرو ۰ تا ۱۰۰ را در کمتر از ۴.۴ ثانیه طی کند.

انتشار دو پکیج جدید برای Dodge Durango

این عمل اتومبیل را به سریع‌ترین خودرو شاسی‌بلند با سه ردیف صندلی تبدیل می‌کند. گفتنی است که با انجام آزمایش‌های پیاپی از طرف انجمن ملی National Hot Rod Association، یا همان NHRA، این خودرو توانست تاییدیه‌های لازم را دریافت کند. یکی از این تاییدیه‌ها قدرت کسب یک چهارم سرعت کل اتومبیل در کمتر از ۱۲ ثانیه است.

انتشار دو پکیج جدید برای Dodge Durango

انتشار دو پکیج جدید برای Dodge Durango


بیشتر بخوانید: اپل فروش سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ را در انحصار خود در آورده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار