هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون در دیدار این تیم برابر وستهام در ترکیب اصلی حضور نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال برایتون که علیرضا جهانبخش بازیکن ملی پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد، فردا (شنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی وستهام به مصاف این تیم خواهد رفت.

بر اساس ترکیب احتمالی ۲ تیم که از سوی رسانه‌های انگلیسی اعلام شده، علیرضا جهانبخش در این مسابقه در ترکیب اصلی برایتون حضور نخواهد داشت.

براساس گزارش‌ها پاتر سرمربی برایتون در این بازی از «موی» به جای جهانبخش بهره خواهد برد. جهانبخش که با گلزنی برابر بورنموث( دسامبر) و چلسی (ژانویه) برای حضور در ترکیب اصلی برایتون امیدوار شده بود، هفته های گذشته هم برابر بورنموث(بازی برگشت) و استون ویلا نیمکت نشین بود، اما برابر ویلا  فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. هیچ یک از ۲ تیم در ۵ بازی گذشته خود بردی نداشته اند.

برایتون یکی از بدترین تیم‌های خارج از خانه‌ی این فصل لیگ جزیره بوده که فقط ۲ برد و ۲ تساوی کسب کرده است. با این وجود این تیم در ۵ بازی گذشته‌ی خود برابر وستهام هیچ وقت شکست نخورده است. برایتون در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رتبه ۱۵ قرار دارد و وستهام نیز با ۲۳ امتیاز در رتبه ۱۷ جدول بیست تیمی قرار دارد.


بیشتر بخوانید: استون ویلا ۱ - منچسترسیتی ۶/ آتش بازی در ویلا پارک برای رسیدن به رتبه دوم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار