طرح ارتقای ایمنی با اهدای کلاه به موتورسواران در چند روستای بویین زهرا اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هادی دودانگه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویین زهرا گفت: طرح ارتقای ایمنی به منظور کاهش تلفات جانی و مالی در حوادث رانندگی با اهدای ۴۵ کلاه ایمنی به موتورسواران روستای حسین آباد و قشلاق از توابع این شهرستان اجرا شد.

دودانگه افزود: همچنین در این طرح مواردی، چون آشنایی با نحوه تردد ایمن در جاده‌ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری و تردد در جاده‌های استان، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات و تلفات به موتورسواران ارایه شد.

او همچنین از اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها در مدرسه هدف روستای قشلاق و برکت در حسین آباد خبر داد و گفت: این طرح در دو بخش ایمن سازی فیزیکی و آموزشی اجرا می‌شود به طوری که در بخش ایمن سازی فیزیکی با نصب تابلو و علائم، شامل محدودیت سرعت و سبقت ممنوع، خط کشی عابر پیاده، نصب سرعتکاه، نصب چراغ چشمک زن زمینه آرام سازی ترافیک و ایجاد امنیت لازم برای تردد دانش آموزان در محدوده مدارس فراهم می‌شود.

دودانگه افزود: در این مراسم ضمن آموزش نکات ایمنی عبور و مرور از خانه تا مدرسه در قالب اجرای نمایش، به همه دانش آموزان وسایل کمک آموزشی اهدا شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.