نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدالله امینی‌فر مسئول مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج در روز‌های ۱۰ تا ۱۱ بهمن ماه و به مدت ۲ روز در مشهد برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این رویداد در رشته‌های بازی‌های موبایلی، اپلیکشن‌ها و انیمیشن‌ها برگزار می‌شود و پس از این دو روز گردهمایی بزرگ و ۳ هزار نفری فعالان بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج با بیان اینکه این رویداد در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود، گفت: تاکنون شاهد برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج در ۳۰ استان کشور بوده‌ایم و خراسان رضوی سی‌ویکم بوده و برترین‌های این رویداد به مرحله کشوری که اواخر بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود راه می‌یابند؛ در این رویداد ۱۰ تیم با حضور ۳۰ نفر در رشته اپلیکیشن، ۱۵ تیم با حضور ۴۸ نفر در رشته پویانمایی و ۶ تیم با حضور ۲۹ نفر در رشته بازی‌های موبایلی ثبت‌نام کردند، در مجموع ۱۶۰۰ نفر از سراسر کشور ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۰۰ نفر از خراسان رضوی هستند.

امینی‌فر افزود: مهمانان ویژه این رویداد ملی بسیج سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و لشکری و مقامات استانی هستند.

او تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم ۳ بخش نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج هدایای ۵۰، ۳۰ و ۱۰ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

مسئول برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج در رابطه محوریت شاخص آثار تولیدی موضوعات این رویداد، گفت: اولویت داوری در رشته انیمیشن با آثار تولیدی در حوزه شهدای مقاومت، اپلیکیشن با اولویت رونق تولید و اقتصاد مقاومتی و پویانمایی با اولویت کلید واژه "باید قوی باشیم" خواهد بود.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.