قائم مقام صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی راه بزرگی برای مقابله با دشمن باز شده است.

راه مقابله با دشمن همچنان ادامه داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا ابوترابی  قائم مقام صدا و سیمای خراسان رضوی در دیدار امام جمعه مشهد با اصحاب رسانه خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه در حسینیه دفتر نماینده، ولی فقیه در مشهد گفت: رسانه‌ها باید هوشیار باشند و قلم‌ها باید آگاهانه روی کاغذ به حرکت درآیند، کسی نمی‌تواند در مقابل اسلام بایستد و با مسلمانان روبه‌رو شود.

او ادامه داد: در صورت ایجاد وحدت و هوشیاری در همگان می‌توان مسیر‌های بیشتری سمت پیروزی در مقابل دشمن باز کرد، رسانه‌ها باید هوشیار باشند و قلم‌ها باید آگاهانه روی کاغذ به حرکت درآیند، کسی نمی‌تواند در مقابل اسلام بایستد و با مسلمانان روبه‌رو شود.

محمودی داور جشنواره ابوذر نیز در این جلسه گفت:  ۳۵ درصد آثار جشنواره ابوذر امسال به مسائل آسیب‌های اجتماعی مربوط بوده است.
 ۲ هزار و ۳۸۵ اثر در جشنواره ابوذر به ثبت رسید و در ارتباط با گام دوم در حال حرکت هستیم، 
 
او ادامه داد: از تیتر‌های برتر امسال می‌توان به روایت زباله گردی خبرنگار با لباس مبدل در مشهد اشاره کرد، همچنین بیکار شدن سازندگان هرکاره در مشهد و آشفته بازار فضای مجازی و شیادی در دیوار از دیگر تیتر‌های برگزیده امسال بودند.
 
سعید برند نماینده مطبوعات خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: امروز اخبار مربوط به پرواز اوکراین به گوشم رسید بنده را تحت تأثیر قرار داد، ما نباید اشتباه را با اشتباه پاسخ دهیم، در غیر این صورت تنها رسانه‌ها دروغگو شناخته می‌شوند و افراد به رسانه‌های خارجی روی می‌آورند.


انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.