امام جمعه مشهد گفت: رهبر معظم انقلاب سانحه هواپیمای اوکراینی را به علت خطای انسانی تایید می کند در حالیکه به تبعات بین المللی آن آگاه است.

شفافیت رهبر معظم انقلاب با وجود انتقادهای بین المللیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در پایان راهپیمایی مردم مشهد در حمایت از جبهه مقاومت و ابراز همدردی با شهدای سانحه سقوط هواپیما گفت: این راهپیمایی در خط حمایت از ولایت و رزمندگان اسلام و ادامه انتقام سخت بود؛ خداوند می‌فرماید ما شما را با ترس و دلهره و بحران و فشار‌های اقتصادی دشمن آزمایش می‌کنیم.

او ادامه داد: ما عرصه آزمایش را در یک مدت دو هفته‌ای در کشور خود لمس کردیم.

امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از زمانی سقوط هواپیمای اوکراین، ۴۸ ساعت روی این مسئله فکر شد؛ مقام ولایت فرمودند ما با مردم صداقت داریم و انقلاب و نظام مال مردم و دفاع شما نیز در راه اراده آن‌ها و آنچه رخ می‌دهد مربوط به مردم است و مردم باید مطلع شوند.

آیت الله علم‌الهدی ادامه گفت: آمریکا هنوز قضیه «عین‌الاسد» را انکار می‌کند، اما در مقابل رهبر ما می‌فرمایند به مردم بگوئید این سانحه هواپیمایی رخ داده است؛ این دو را با یکدیگر مقایسه کنید؛ رهبر یک نظام شفاف با مردم حرفی بزند که برای او در عرصه بین‌المللی هزینه دارد، اما به خاطر مردم این هزینه را می‌پذیرد.

او ادامه داد: مسئولان نظام و امنیتی و قضایی بدانند شرایط این کشور جنگی است؛ ۱۳ موشک زدیم؛ ۷۰ سال کسی به آمریکا نگفته بالای چشمت ابروست و بعد از جنگ جهانی دوم برخورد رزمندگان ما با آمریکا بی‌سابقه بود.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار