استاندار سمنان گفت: حمایت از ایتام و نیازمندان یکی از کار‌های بسیار خوب از دید وظیفه انسانی و اخلاقی است که همه باید به آن توجه کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آشناگر استاندار سمنان در دیار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن ابراز رضایت از روند اجرای پویش من یک حامی هستم در سطح کشور گفت: حمایت از ایتام و نیازمندان یکی از کار‌های بسیار خوب از دید وظیفه انسانی و اخلاقی است که همه باید به آن توجه کنند.

او با اشاره به مزایای حمایت از ایتام و نیازمندان افزود: ایجاد لبخند بر روی لب یک انسان و شاد کردن دل یک انسان از هر عبادتی بالاتر است.

مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در این دیدار گفت: در حال حاضر در استان سمنان ۱۲ هزار حامی برای حمایت از ایتام و نیازمندان وجود دارد و در پویش من یک حامی هستم باید ۱۴ هزار حامی دیگر جذب شود.

او افزود: در راستای تشریح این طرح در بیش از ۳۴ اداره استان حضور یافتیم و خوشبختانه این طرح مورد استقبال مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

مسعودیان راد تصریح کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی در جامعه، حمایت از طرح‌هایی حمایت از نیازمندان و محسنین و بسیار خوب بوده است.

آشناگر استاندار سمنان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: حمایت از ایتام که پدر خود را از دست داده اند یک وظیفه‌ی انسانی و اخلاقی است که باید دولت و مردم جامعه و نزدیکان این افراد حمایت‌های عاطفی و مالی از این نیازمندان داشته باشند.

او افزود: در جلسه امروز پیشنهاداتی در خصوص حمایت‌های مالی آینده نیازمندان و ایتام داده شد.
آشناگر تصریح کرد: در کنار حمایت‌های مالی ماهانه اگر برای این ایتام کد هالی مالی بورس گرفته می‌شود می‌تواند در آینده برای این افراد موثر باشد.
در این جلسه استاندار سمنان به پویش من هم یک حامی هستم پیوستند و حمایت مالی ۳ نفر از کودکان ایتام را بر عهده گرفتند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار