حسن ویلان گفت: ۱۰۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی مردم گرمسار برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن ویلان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گرمسار با اشاره به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم گرمسار برای سیل‌زدگان گفت: کمک‌های مردمی در این شهرستان برای سیل‌زدگان ناشی از بارندگی‌های اخیر در منطقه سیستان بلوچستان به ۱۰۳ میلیون تومان رسید.

او با بیان اینکه کمیته امداد ۸۳ میلیون تومان نقد و غیر نقد برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری کرده است افزود: مراکز نیکوکاری ۲۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کردند که در قالب محموله‌ها به سیستان و بلوچستان ارسال‌شده است که این روند کمک‌ها ادامه دارد.

رئیس کمیته امداد گرمسار با اشاره به اینکه این کمک‌های در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی است، افزود: اقلام کالایی شامل فرش ۴۰ پتو، یک یخچال، یک‌تخته فرش، ۲۲ کیلوگرم برنج، ۵۳۵ کیلوگرم از انواع مواد غذایی خشک، ۱۰۰ بسته کنسروی جات، ۱۸ هزار بطری آب‌معدنی، ۱۲۵ جفت کفش، ۱۱۰۲ البسه مختلف، ۱۶۳ اقلام بهداشتی و شوینده جمع‌آوری و ارسال‌شده است.

ویلان افزود: مواد غذایی، پوشاک، آب آشامیدنی و وسایل بهداشتی از اولویت‌های کمک‌های مردمی به هم‌وطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان است.

گفتنی است، یازده دفاتر کمیته امداد و ۶۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان سمنان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی هم‌وطنان به‌منظور کمک به مردم سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان هستند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار