مدیر تیم پرسپولیس تهران گفت: تیم‌های لیگ برتری به قهرمانی فکر نکنند، چون صدر جدول برای پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس تهران در مورد حواشی بازی تراکتور و پرسپولیس تهران بیان کرد: اول از همه به تیم پرسپولیس که چند سالی است قهرمان می‌شود برای پیروزی در این بازی تبریک می‌گویم. از دوستان می‌خواهم وقتی از پرسپولیس حرف می‌زنند با احترام به یک تیم قهرمان حرف بزنند و حتما از لفظ پرسپولیس قهرمان استفاده کنند.

پیروانی: مدعیان به قهرمانی فکر نکنند، چون به نام پرسپولیس است!

دکتر و مهندس‌های پرسپولیس را با قهرمانی مهندسی شده اشتباه گرفته اند

او افزود: در این یکی - ۲ روز حملات زیادی به تیم ما شد و اعلام کردند که قهرمانی ما مهندسی شده بوده است. در تیم ما دکتر و مهندس زیاد است و شاید دوستان این را با نتایج فوتبال اشتباه می‌گیرند. هجمه زیادی به پرسپولیس وارد می‌شود. تیم تراکتور خوب و پر مهره است که فعلا مخاطب حرف‌های من نیست. بازی پرسپولیس و تراکتور  بار فنی بالایی داشت و فراتر از لیگ ایران بود.

داور نباید به سید جلال و بیرانوند اخطار می‌داد

او همچنین در مورد داوری این بازی بیان کرد: داور مسابقه شاید ایراداتی داشت و نباید اخطار به بیرانوند می‌داد، اما صحنه مشکوک دیگری را ندیدم. به نظر من داور به سید جلال نباید اخطار می‌داد، اما حق ما پیروزی بود. نفرات و کادر فنی خوبی داریم.

قهرمانی باز هم به نام پرسپولیس است

او بیان کرد: با مدیریت و کمک برترین هواداران دنیا مطمئن باشید امسال هم با اقتدار قهرمان خواهیم شد. دوستان اگر می‌خواهند تلاشی کنند برای رده‌های دوم و سوم بجنگند چرا که قهرمانی به پای پرسپولیس نوشته شده است. تیم ما پر هوادار ترین تیم است، اما با دست خالی اینقدر خوب نتیجه گرفته است. بازیکنان با شرافت و هواداران خوبی داریم.

از لفظ قهرمان برای پرسپولیس استفاده کنید

او افزود: مشکل مالی ما را اذیت می‌کند. اگر این استرس‌ها هم به ما اضافه شود فشار کاری روی همکاران من بالا می‌رود. قطاری که در حرکت است زیاد سنگ می‌خورد. پرسپولیس در مسیر پیشرفت است و باید از لفظ قهرمان برای آن استفاده کرد.

شجاع محروم نشده است

پیروانی در مورد محرومیت شجاع خلیل زاده بیان کرد: شجاع خلیل زاده محروم نشده است. شجاع توپ را به اشکان دژاگه نداد و کارت گرفت. شجاع بی احترامی هم نکرده که محروم شود. البته شایعاتی هم شنیده ام که او محروم شده، اما با قدرت در بازی مقابل صنعت نفت او حاضر می‌شود. اگر شجاع محروم شده بود خودم صراحتا اعلام می‌کردم.  

پیروانی: مدعیان به قهرمانی فکر نکنند، چون به نام پرسپولیس است!

پیروانی عنوان کرد: در جلسه شب گذشته با انصاری فرد در مورد مسائل مالی صحبت کردیم. بازیکنان از شرایط مالی ناراحت هستند. انصاری فرد دست تنها است و هواداران باید به تیم کمک کنند. فوتبال شادی آور است. باید بهترین‌ها را برای هواداران رقم زد. من نماینده هواداران در باشگاه پرسپولیس هستم و تمام تلاشم را می‌کنم به این تیم آسیب نرسد.


بیشتر بخوانید: امضا قرارداد استوکس با پرسپولیس/ شماره ۱۰ به مهاجم ایرلندی رسید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
آره به همین خیالها باش ، تو خودت یکی از افتخاراتت رو بگو ببینم چیه ، حتما جام رمضان رو قهرمان شدی ، ولی فرهاد قهرمان آسیا شده داداش این رو که میدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
آره همون فرهاد شما فکر کرده کیه؟
آخرین اخبار