عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اعلام استعفای "رضا سلیم ساسانی" رئیس اتاق اصناف کرمانشاه طی روز‌های اخیر، گفت : دلیل این استعفا مشغله‌های کاری زیاد و فشار کاری بوده است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بیات عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه گفت : راهبری امور بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی در کرمانشاه کار دشوار و حساسی است و آقای ساسانی در زمینه‌های دیگری نیز مشغول به فعالیت است که این ازدحام کاری باعث شده پیشنهاد استعفای خود را مطرح و به هیات رئیسه تقدیم کند.

او با بیان اینکه هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه این استعفا را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت، گفت : آقای ساسانی باید تا پایان دوره چهار ساله که حدود سه سال از آن باقی مانده به عنوان رئیس اتاق اصناف کرمانشاه فعالیت کند.

بیات با بیان اینکه آقای ساسانی در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف حداکثر آرا را کسب کرده، گفت: بر اساس توافق هیات رئیسه، آقای ساسانی باید تا پایان دوره جوابگوی اعتماد اتحادیه‌های صنفی باشد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیومرث جاویدانه
۰۹:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو تقاضا دارم افرادی از نهادهای اجتماعی معرفی می‌گردن مورد حمایت قرار گیرند اتحادیه از بهانه جوی صرف نظر نمایند