به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هنوز چند روزی تا شروع قانونی تبلیغات داوطلبین
انتخابات باقی مانده است.
هم زمان با اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم بریز و بپاشهای انتخاباتی هم کلید خورد و پای ولخرجی برخی نامزدهای انتخابات به
فضای مجازی باز شده است.
شور و شوق انتخابات تا جایی پیش رفته که نمایندگان و هوادارانشان را قبل از موعد دست به کار کرده است.
در چندین گروه در فضای مجازی عدهای از داوطلبین انتخابات، با ترفند تبلیغاتی در حال عضو گیری هستند.
به ازای هر ۱۰۰ نفر یک میلیون و به ازای هزار نفر ۱۰ میلیون تومان واریز وجه انجام میشود و هدفشان از ایجاد چنین گروههایی را عدم اسراف تبلیغات کاغذی در کوچه و خیابان و تشویق مردمی به پای صندوقهای رای میدانند؟!
جالب اینجاست در این گروه های تبلیغاتی چنین آمده است:" شاید برای مخاطبان سوال باشد این هزینه رو چه کسانی پرداخت می کنند، تمامی این هزینه ها توسط ستادهای انتخاباتی برخی از نمایندگان مجلس پرداخت می شود."
اینکه این ترفند انتخاباتی آن هم قبل از شروع تبلیغات صحیح است یا نه، و اینکه اصلا این اسپانسرها از چه جایی تغذیه میشوند بحث جداگانه ای است. اما این شور و شوق انتخاباتی تا جایی که گروه تبلیغاتی را به ۲۰۰ هزار نفر ، آن هم برای تنها یک نماینده، رسانده است جای شگفتی دارد.
بعدشم که رای میارن اول جیب خوشون پر میشه بعد خانواده و فامیل و اونیکه خرج انتخابات و داده
بعدشم مثل این مجلسی که الان هست میان میگم دست مانیست نمیزارن ما کار کنیم فقط نمیدونم چرا سر و دست میشکنن بیان تو مجلس
اول اینکه شاید بستری برای کلاهبرداری و تبلیغات باشه دوم اینکه وقتی تعداد مخاطب های زیادی رو تو کانال اضافه کردند بعدا در موقع مناسب میتونند اطلاعات دروغ خودشون رو به خورد مخاطبین بدن . ولی ایرانی ها ممکنه به خاطر مشکلات مالی از این کارها بکنن ولی پای صندوق رای به اون کسی رای میدن که خودشون بخوان . پس گردانندگان اینگونه کانال ها پول واسطه گری شون رو میگیرن ولی آبی برای کاندیداها گرم نمیشه .
این اد اجباری رو خیلی سایتها یه سرچ کنید انجام میدن در ازای پول.پول به کاربر نمیرسه به شرکت یا شخصی که مالک اصلی هستش میرسه