طیبه پارسا به همراه تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات بین المللی عازم ترکیه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محسن سترگی، رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: تیم ملی تکواندو بانوان کشور با ۱۰ هوگوپوش در رقابت‌های بین المللی ترکیه حضور پیدا می‌کند که طیبه پارسا از گیلان نیز جزء ملی پوشان است.

او، با اشاره به زمان برگزاری مسابقات، افزود: رقابت‌های تکواندو بین المللی ترکیه از روز ۱۴ بهمن ماه به مدت ۵ روز در دو بخش کیوروگی (مبارزه) و پومسه (اجرای فرم) و ۳ رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در استانبول برگزار می‌شود.

رئیس هیات تکواندو گیلان گفت: طیبه پارسا تکواندوکار شایسته گیلان که با درخشش در اردو‌ها و رقابت‌های انتخابی به عضویت تیم ملی بانوان درآمده در مسابقات بین المللی ترکیه در وزن ۶۲- کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

سترگی افزود: البته تیم ملی تکواندو بانوان کشور برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه قاره‌ای المپیک، در مسابقات بین المللی ترکیه حضور خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: طیبه پارسا، تکواندوکار گیلانی به همراه سایر ملی پوشان تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو در تهران پیگیری می‌کند تا با آمادگی کامل در رقابت‌های بین المللی ترکیه حضور یابد و جملگی به درخشش او در مسابقات پیش رو امیدوار هستیم.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.