معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون به میزان ۳۵۰۰ کیلومتر - خط در راه‌های مواصلاتی استان ایلام خط کشی شده است.

اقدامات زودبازده ایمنی در راه‌های استان

محمدرضا رضایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: به منظور ایمن سازی راه‌های مواصلاتی، عملیات خط کشی و احیای خطوط در برنامه کاری قرار گرفته و هم اکنون نیز در دست اقدام می‌باشد.

او افزود: در این مدت بیش از ۸۰۰۰ عدد انواع تابلو، علائم و تجهیزات ایمنی نیز در جاده‌ای استان نصب و عملیات بازسازی تجهیزات و علائم آسیب دیده حاشیه راه‌ها نیز در دست اقدام می‌باشد.

رضایی اضافه کرد :همچنین ۱۵۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی در محور‌های پرتردد و شریانی استان نصب شده و بالغ بر ۳۰ کیلومتر از راه‌های چهارخطه استان با نصب نیوجرسی و گاردریل جداسازی شده است.

او عنوان کرد: با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در تردد، لکه گیری آسفالتی بیش از ۳۴۰ کیلومتر از راه‌های استان انجام شده و ۹۶ کیلومتر از راه‌ها نیز روکش آسفالت شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای ادامه عملیات تکمیلی این اقدامات زودبازده ایمنی با تمرکز بر تکمیل پروژه‌ها تا قبل از سفر‌های نوروزی از اهم برنامه‌های پیش روی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌باشد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.