مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان،گفت: برنامه‌های متعددی با همکاری اصناف و بازاریان برای میوه شب عید، ماهی و سبزه و تجهیزات سفره‌های هفت سین دیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود ایرانمنش ،مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان، گفت: هم اکنون ۸۰ دکه در سطح شهر وجود دارد که اقدام به عرضه محصولات مختلف فرهنگی، مواد غذایی و گل و گیاه می‌کنند.

او با بیان اینکه مجوز نصب و فعال سازی دکه در شهر بر عهده این سازمان است، گفت: متاسفانه بعضی از نهاد‌ها اقدام به صدور مجوز واگذاری دکه به شهروندان نموده‌اند که باید در این زمینه آیین نامه‌ای تدوین شود و در اختیار همگان قرار گیرد.

ایرانمنش اظهارکرد: بعضی از دکه‌ها هم اکنون غیرفعال و بعضی در عرضه محصولات خود تغیییراتی ایجاد کرده و کالا‌های جدیدی اضافه کرده اند که در آیین نامه جدید به همه مسائل از جمله نحوه واگذاری، نوع محصول قابل عرضه، میزان فضا و نحوه طراحی دکه‌ها اشاره خواهد شد.

او از متحدالاشکل کردن کلیه‌ی دکه‌های سطح شهر کرمان نیز خبر داد و گفت: در طرح ساماندهی دکه‌های شهری، جابه جایی مکان بعضی از دکه‌ها و واگذاری دکه‌های غیر فعال نیز دیده شده است.

ایرانمنش در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تدوین طرح استقبال از بهار ۱۳۹۹ اشاره کرد و افزود: در این طرح برنامه‌های متعددی با همکاری اصناف و بازاریان برای میوه شب عید، ماهی و سبزه و تجهیزات سفره‌های هفت سین دیده شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار