همایش مادرانه به مناسبت ایام فاطمیه در تلخاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به مناسبت ایام فاطمیه همایش مادرانه با حضور مسئولان و بانوان شهر تلخاب برگزار و از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

همایش مادرانه تلخاب

حجت الاسلام محمود قربانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان در این همایش گفت: ارزش‌هایی که از دامان و خانه فاطمه (س) منتشر شده، بیانگر این مطلب است که حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای زنان جامعه ماست و بانوایی که بانوی اول جهان خلقت الگوی اوست باید الگوی زنان جهان باشند.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) اولین حامی و مدافع حریم ولایت است افزود: پیروی از سیره زندگی حضرت زهرا (س) راهنما و چاره گشای حل معضلات امروز جامعه است.

او با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) حقیقت یک انسان کامل و اسوه تقوا بود، اضافه کرد: باید در عرصه زمان حال ساده زیستی دفاع از ولایت را سرلوحه خود قرار دهیم و همواره حامی ولایت بوده و محور ولایت را در مسیر خود گم نکنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان با بیان اینکه شاخصه وجودی حضرت زهرا (س) در جنبه اخلاقی، تربیتی، سیاسی و اجتماعی نهفته است، افزود: شهدا هم با مدد از حضرت زهرا در عملیات‌ها با سربند‌های یا زهرا به دشمن حمله می‌کردند و علاقه وافری به سرور زنان جهان داشتند.

تجلیل از سه خانواده معظم شهدای والامقام شهر تلخاب و عزاداری ایام فاطمیه از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.