دو کشتی گیر فارسی، جواز حضور در رقابت پایانی را بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مرحله نیمه نهایی پیکار‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی، میثم دلخانی از فارس با شکست هفت-صفر شیرزاد بهشتی طلا، راهی مسابقه پایانی شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هم پارسا نظری با ضربه فنی حریفش امین میرزازاده را مغلوب کرد تا جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کند.

میثم دلخانی و پارسا نظری جمعه چهارم بهمن در پیکار پایانی برای کسب نشان طلا به ترتیب مقابل رضا عباسی و علی اکبر یوسفی قرار می‌گیرند.

در دیدار نیمه نهایی وزن ۷۲ کیلو محمدرضا رستمی فرنگی کار استان فارسی ۸-صفر نتیجه را مقابل امین کاویانی نژاد واگذار کرد و در ۷۷ کیلو پرهام قنبری دیگر نماینده فارس ۸-صفر مغلوب پژمان پشتام شد تا این دو ورزشکار جمعه صبح، شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کنند.

در پایان دور نیمه نهایی پیکار‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی، پویا دادمرز و پویا ناصرپور در ۵۵ کیلو، مهدی محسن نژاد و ایمان محمدی در ۶۰ کیلو، میثم دلخانی و رضا عباسی در ۶۳ کیلو، محمد مراد الیاسی و حسین اسدی در ۶۷ کیلو، امین کاویانی نژاد و اشکان سعادتی فر در ۷۲ کیلو، حمیدرضا جعفری و پژمان پشتام در ۷۷ کیلو، جمال اسماعیلی و مهدی ابراهیمی در ۸۲ کیلو، بهروز هدایت و رامین طاهری در ۸۷ کیلو، مهدی بالی و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلو و پارسا نظری و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم عصر جمعه چهارم بهمن ماه در پیکار پایانی برای کسب مدال طلا رقابت می‌کنند.

چهلمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی و گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور پنج کشور خارجی و تیم ملی ایران به میزبانی سالن شهید آیت اله دستغیب شیراز در حال برگزاریست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار