رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه سه دستگاه اجرایی مخابرات، ارتباطات زیرساخت و برق باید شرایط را به گونه‌ای فراهم نمایند تا ارتباطات پایدار حین، قبل و بعد از انتخابات در سطح استان وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه کمیته فناوری اطلاعات انتخابات در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان دارای شرایط خاصی است و مدیران متولی انتخابات برای مواجهه با هرگونه شرایط غیر معمول احتمالی باید آمادگی داشته باشند.

زینی وند افزود: در مدت زمان اندک باقیمانده تا روز انتخابات همه دستگاه‌های متولی همچون برق، مخابرات و زیرساخت باید به لحاظ تثبیت شرایط و زیرساخت‌های مورد نیاز در انتخابات به شرایط پایدار برسند.

او با بیان اینکه در انتخابات هیچ کوتاهی از سوی مدیران پذیرفته نمی‌شود؛ افزود: در ایام انتخابات پیمانکاران دستگاه‌های زیرساختی باید از هرگونه اقدام که موجب آسیب و اخلال در شبکه‌های برق و مخابرات گردد، جلوگیری کنند و در صورت عدم رعایت این امر مدیران دستگاه‌ها بازخواست خواهند شد.

زینی‌وند خاطر نشان کرد: در صورت تمهید همه لوازم و ضروریات مورد نیاز انتخابات در همه ابعاد و ایجاد خلل در بخشی از بستر انتخابات، کل انتخابات دچار اخلال می‌شود. چنانکه اخلال در یک شعبه باعث جهانی شدن این موضوع و زیر سوال رفتن انتخابات می‌گردد لذا باید تلاش شود حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه تمام امکانات مورد نیاز حوزه زیرساخت در سطح استان تثبیت شود.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.