سومین جشنواره ملی ادبیات داستانی دریچه در مشهد با اعلام داستان‌های برتر به کار خود پایان داد.

پایان جشنواره ملی ادبیات داستانی دریچه در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین عباس زاده دبیر انجمن ادبیات داستانی دریچه با اشاره به اینکه بیش‌تر آثار، در فضای شگفت انگیز و بومی نوشته شده بودند، گفت: در این دوره از جشنواره، بیش از ۸۰۰ داستان از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه انجمن ارسال شده بود و سطح کیفی داستان‌های رسیده نسبت به دوره‌های گذشته رشد محسوسی داشته است.

او تصریح کرد: ملاک نظر هیئت داوران جشنواره ملی دریچه، روایتگری داستانی سالم، دیالوگ نویسی‌های قوی، بن مایه‌ها و تخیّل دراماتیک متفاوت بوده است.

به ترتیب شهرام ریاحی فر، با داستان "شکار ماهی بزرگ" از تهران، محسن یاوری با داستان "در حاشیه رودخانه هیروچایی" از کرمانشاه و نفر سوم فرزانه باباجانی، با داستان "سازت را کوک کن پسر" از مشهد برندگان این دوره از جشنواره بودند.

همچنین از حمیدرضا جعفری، با داستان "سگ ماهی" از مشهد، مهشاد لسانی با داستان "حلوا" از تهران، مریم محمدی کلهری با داستان "اصغر بابا رحیم" از تهران، نسیم سهیلی داستان "دو مرز" از مشهد، نفیسه خسروی با داستان "این مملکت دیوانه خانه است" از تهران، نسیم کمال احمدی با داستان "نوبت سی ام" از مشهد و عباس قدیر محسنی با داستان "من خدا را کشتم" از تهران تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام//م.پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.