رئیس آبفای روستایی تربت جام گفت: آب شرب روستای رباط سمنگان از یک حلقه چاه عمیق تامین می شود که به دلیل خشکسالی‌ ها، دبی چاه کاهش یافته است.

علت قطع آب شرب روستای رباط سمنگان، خسارت به خط انتقال آب استحسین یوسفی رئیس آبفای روستایی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: برای رفع مشکل کم آبی روستای رباط سمنگان  جلسه‌ای باحضور اعضای شورای روستا و سرپرست شرکت آبفای روستایی خراسان رضوی برگزار شد که در نتیجه آبفای روستایی موظف به پیگیری حفر چاه شد.

او با بیان اینکه آب شرب روستای رباط سمنگان از یک حلقه چاه عمیق تامین می شود که به دلیل خشکسالی‌ ها، دبی چاه کاهش یافته است، ادامه داد: برابر درخواست شورای اسلامی روستای رباط سمنگان قرار شد میزان آب تولیدی چاه فعلی به صورت عادلانه و نوبت بندی بین اهالی روستا توزیع شود و این تصمیم مبادرت به صورت جلسه گردید.

رئیس آبفای روستایی تربت جام گفت: متاسفانه در روز گذشته یکم بهمن افرادی ناشناس اقدام به خسارت به خط انتقال و توزیع آب شرب روستا کردند که به محض اطلاع اکیپ‌های رفع اتفاق به محل اعزام شدند.

یوسفی افزود: با حاضر شدن اکیپ‌ها به محل اتفاق افرادی از انجام عملیات رفع خسارت و اتفاق ممانعت می‌کند و اجازه کارکرد و رفع اتفاق را ندادند.

او ادامه داد: عدم ممانعت این افراد برای رفع خسارت موضوع از طریق مراجع قضایی، انتظامی، فرمانداری و بخشداری درحال پیگیری است و اکیپ‌های رفع اتفاق همچنان در محل حضور دارند.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.