اداره کل هواشناسی استان زنجان طی اطلاعیه نسبت به بارش برف و احتمال کولاک و کاهش دما در استان زنجان هشدار داد.

هشدار هواشناسی نسبت به کاهش دما ، بارش برف و کولاک در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،معاون عمرانی استانداری زنجان در نشست هماهنگی مدیریت بحران استان بر آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای مدیریت حوادث ناشی از بارندگی‌های احتمالی در استان تاکید کرد

سلطانی بر صرفه جویی در میان مردم و دستگاه‌های اجرایی در ایام سرد تاکید کرد و افزود: در صورت مواجه شدن با افت فشار در زمان سرما بر حسب اولویت‌ها و حسب دستور العمل‌ها گاز رسانی انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان در این نشست از افزایش ۷ درصدی مصرف گاز در استان نسبت به پارسال خبر داد و گفت: برای مدیریت مصرف سوخت در استان نیازمند اجرای سیاست‌های تشویقی هستیم.

احمدلو دمای مناسب برای رفاه خانه‌ها بین ۱۸ تا ۲۲ درجه اعلام کردو افزود: در صورت صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف سوخت انرژی پایدارومطمئن برای تمام هم استانی‌ها تامین خواهد شد.

اداره کل هواشناسی استان زنجان نیز طی اطلاعیه نسبت به بروز بارش برف و احتمال کولاک و کاهش دما در استان زنجان هشدار داد.

زمان آغاز این پدیده جوی در موج اول چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ بهمن ۹۸) و موج دوم جمعه تا شنبه (۴ تا ۵ بهمن ۹۸) پیش بینی شده است.

اختلال در تردد در جاده‌های مواصلاتی و مناطق کوهستانی بر اثر بارش برف و احتمال کولاک و وقوع یخبندان پیش بینی شده و احتیاط در سفر‌های برون شهری به ویژه در مناطق کوهستانی نیز توصیه شده است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.