رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: باوجود جوانان با ذکاوت ،هم در رابطه با هجمه فرهنگی و جنگ نرم و هم در عرصه اقتصادی می‌توانیم استفاده حداکثری از فضای مجازی ببریم.

قدردانی ازهوش وذکاوت جوانان درفضای مجازی/ دشمن درتمام عرصه ها ازجوان انقلابی شکست خوردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار پاسدارغلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضفین امشب در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در تالار سرو با اشاره به برگزاری این کار خوب در سراسر کشور گفت: هنرنمایی شما جوانان ولایتمدار در عرصه فضای مجازی و صنعت دیجیتال کشور می‌تواند این باور را در ما تقویت کند که همانطور در هر موضوع علمی و فنی اطلاع پایه جوانان با روحیه انقلابی وارد شدند به سرعت توانستند قله‌های رفیع پیشرفت را فتح کنند و در عرصه فضای مجازی نیز خارج از این مسئله نیست.

او افزود: این فضا در کشور ما برای جوانان یک عرصه جدید محسوب می‌شود، اما توانایی که جوانان انقلابی دراین کشور اسلامی دارند، ذکاوت و هوشمندی برادران و خواهران ما در این عرصه دارند این نوید را به ملت ایران می‌دهد که پیشرفت در عرصه فضای مجازی و سرعت پیشرفت ما چندین برابر سرعت پیشرفت کشور‌های دیگر خواهد بود.

سردار سلیمانی تصریح کرد:این جوانان قطعا در شکستن محاصره روانی دشمن که تنها با تکیه بر عملیات روانی گسترده و پشت سر هم و مستمرمی‌خواهد به روحیه جوانان ما خلاء وارد کند که امید به آینده را از دست بدهند، نیز موفق عمل کرده اند.

او تاکیدکرد: همین دشمن در همه عرصه‌های واقعی از ملت ایران شکست خورده مثلا در محاصره اقتصادی و معرفی مابه عنوان تروریسم اقتصادی ترامپ شکست خورد درتهدید به حمله نظامی شکست خورد در تهدید به استفاده از ایجاد فتنه و آشوب در کشور شکست خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: حتی زمانی که حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند تصور می‌کرد یک موفقیت برای اوست، اما دیدیم چه شکستی بر قدرت و هیبت امریکا وارد شد بلکه در تمام جهان و حتی کشور‌های غربی مردم بلند شدند و عکس‌های شهید سلیمانی را به دست خود گرفته و به میدان آمدند.

سردار سلیمانی بیان داشت: این شکست برای امریکاست و همه این شکست‌ها در فضای حقیقی بر دشمن تحمیل شده و دشمن مجبور به پذیرفتن این شکست‌ها شده فقط می‌خواهد در فضای مجازی و با استفاده از گسترش این فناوری نا امیدی و ایجاد یاس نسبت به آینده را در افکار عمومی حاکم کند.

او با بیان اینکه نرخ رشد بالایی در استفاده از اینترنت و فضای مجازی در کشور داریم بیان داشت: باید تلاش کنیم این محاصره روانی را بشکنیم.
فرمانده بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: ما یک کشور ثروتمند و قدرتمند هستیم و مردم ما با عزت و شرافت هستند و کمتر ملتی مانند ایران در نیا هستند و مشابه ندارد.

او با قدردانی ازحضور میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی افزود: بعضا این مراسم را شبیه به ارتحال امام می دانند درحالی که آن مراسم  فقط در تهران بود و جمعیت استان‌ها به تهران آمد اما سردار در استان‌های مختلف بدرقه شد و معتقدیم بیش از ۲۵ میلیون نفر دراین بدرقه ها شرکت کردند.

سردار سلیمانی بیان کرد: این پیروزی بزرگ و عظمت فرهنگی است و دشمن نمی‌تواند این قدرت فرهنگی و روحیه مقاومت را نادیده و دست کم بگیرد و باید این روحیه مقاومت را تکثیر و با مقابله با کار دشمن، این روحیه را تقویت کنیم.

او اظهارداشت:عمده تورمی که در کشور ما وجود دارد ناشی از کاهش ارزش پول ملی است و متاثر از همین عملیات روانی دشمن است این درحالی است که کشور ما بالاترین میزان ذخیره ارزی در بین کشور‌های منطقه دارد و حتی کشور‌های خلیج فارس این میزان ذخیره ارزی و اقتصاد مستحکمی ندارند و ظرفیت‌های درونی اقتصاد ما بسیار زیاد است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد:تولید محصولات در فضای مجازی و این رویداد رزمایشی برای ساماندهی جوانان در فضای سایبری است و اینکه بتوانیم به شکوفایی استعداد‌ها کمک کرده تا  به عرصه‌های موردنیاز مرتبط شوند و قطعا ما این مسیر را ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار