شهدای بابلسر در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با شهرداری بندرعباس به پیروزی شیرین و پرگل دست یافت.

شهدای بابلسر با ۴ گل امیدوار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، شهدای بابلسر در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با شهرداری بندرعباس با نمایش فوتبالی تهاجمی با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسیدند.

شاگردان سیدصابر میرقربانی در این بازی دو نیمه کاملا متفاوت را پشت سر گذاشتند که در نیمه نخست شهرداری بندرعباس حاکم بازی بود و چندین فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

با شروع نیمه دوم ورق کاملا برگشت و شهدای بابلسر کاملا عنان بازی را در دست گرفت.

در ابتدای شروع نیمه دوم بابلسر همزمان دو تعویض انجام داد. محمد علیمردانی جای سینا دست نشان را در میانه میدان گرفت و حمید بابایی نیز جانشین فرهاد شفاعی در خط دفاعی شد.

در دقیقه ۴۶ تیم شهدای بابلسر به گل اول دست یافت. محمدرضا حقانی ضربه کاشته بلند مجید هوتن را که از پشت محوطه جریمه نواخته شد با سر وارد دروازه شهرداری بندرعباس کرد.

مصطفی نوربخش در دقیقه ۵۷ بر روی ضربه پنالتی، گل دوم تیم بابلسر را به ثمر رساند. این پنالتی حاصل خطای مدافع بندرعباس بر روی جواد غلامی بود.

در دقیقه ۶۳ هانی اسماعیلی ضربه کرنر ارسالی مصطفی نوربخش را به گل چهارم تیمش بدل کرد.

محمد علیمردانی پاس پشت مدافعان شهرداری بندرعباس در مصافی تک به تک با شیخی نسب وارد دروازه اش کرد تا مسابقه با برتری ۴ بر صفر شهدای بابلسر به پایان رسد.

سیداحد شفیعی رهبر خط دفاعی شهدای بابلسر که در دو بازی گذشته به دلیل اشتباه کادر فنی فرصت بازی کردن نیافت، روز پروغی را پشت سر گذاشت.

او علاوه بر موفقیت و هوشیاری در کار دفاعی، به خوبی زمینه را برای ایجاد فضا و بازی سازی از خط دفاعی فراهم کرد.

شهدای بابلسر با کسب پنجمین پیروزی فصل، ۲۰ امتیازی شد و در جایگاه نهم گروه دوم لیگ دو فوتبال کشور قرار گرفت تا به کسب رتبه بهتر در روز‌های آینده امیدوار باشد.

مجتبی فرهادی، سید احد شفیعی، امین هاشمی فرد، فرهاد شفاعی (از دقیقه ۴۶ حمید بابایی)، محمدرضا حقانی، محمد فتحی، مصطفی نوربخش (از دقیقه ۸۲ علی زارع)، مجید هوتن، سینا دست نشان (از دقیقه ۴۶ محمد علیمردانی)، هانی اسماعیلی و جواد غلامی، بازیکنان تیم شهدای بابلسر در بازی با شهرداری بندرعباس بودند.

شهدای بابلسر با کسب پنجمین پیروزی فصل، ۲۰ امتیازی شد و در جایگاه نهم گروه دوم لیگ دو فوتبال کشور قرار گرفت تا به کسب رتبه بهتر در روز‌های آینده امیدوار باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.