شهدای بابلسر در هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل میزبانش شهرداری بندر ماهشهر، طعم پنجمین شکست فصل را چشید.

شهدای بابلسر پنجمین شکست فصل خود را تجربه کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهدای بابلسر در هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل میزبانش شهرداری بندر ماهشهر، با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

شهرداری ماهشهر که با مربیگری مهدی پاشازاده ملی پوش سابق تیم استقلال تهران هدایت می‌شود، خیلی زود در دقیقه ۱۲ با گل زودهنگام الیاس صالحی دروازه شهدای بابلسر را باز کرد.

در پی پاس اشتباه و رو به عقب فرهاد شفاعی مدافع تیم شهدا، الیاس صالحی با توپ ربایی عالی در موقعیت تک به تک با دروازه بان شهدای بابلسر قرار گرفت و با دریبل او موفق شد دروازه حریف را باز کند.

بعد از این گل، شهدای بابلسر عنان بازی را در دست گرفت و بار‌ها بر روی دروازه شهرداری بندر ماهشهر، شگفتی ساز جام حذفی فوتبال کشور خطرساز شد، ولی این حملات حاصلی در بر نداشت و شاگردان صابر میرقربانی موفق به جبران گل خورده نشدند.

نقطه اوج این حملات، در دقیقه ۸۰ مسابقه بود که ضربه محمد رضی پور به تیرک عمودی ماهشهر برخورد کرد.

در دقایق پایانی بازی، تیم شهدا با اخراج هافبک دفاعی با تجربه اش مصطفی نوربخش به دلیل خطا سنگین روی مهاجم حریف در پشت محوطه جریمه، ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

شهدای بابلسر سیداحد شفیعی مدافع با تعصب و خوش فکرش را به دلیل محرومیت و هانی اسماعیلی هافبک کارسازش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

با این نتیجه شهرداری ماهشهر، ۱۷ امتیازی شد و با یک بازی کمتر به رتبه ششم جدول رده بندی گروه ب لیگ دو فوتبال کشور صعود کرد.

شهدای بابلسر هم با ۱۲ بازی و یک بازی بیشتر نسبت به سایر رقبا، در امتیاز ۱۳ باقی ماند و به جایگاه دهم سقوط کرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.