شهدای بابلسر بالاخره پس از ۸ هفته اولین بردش را در لیگ ۲ فوتبال کشور کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهدای بابلسر در لیگ ۲ فوتبال کشور  میزبانشان تیم میانه جدولی مس شهربابک را با نتیجه ۲ بر ۱ در ورزشگاه شهید زینعلی سرچشمه شکست دادند.

هادی رکابی مدافع با تجربه شهدای بابلسر، با زدن یک گل و دادن یک پاس گل، مرد اول بازی بود.

وعده پاداش محجوب پروین رییس هیات مدیره برای کسب برد و هم قسم شدن بازیکنان، موثر واقع شد و طلسم عدم کسب پیروزی برای تیم بابلسری شکست.

در دقیقه ۳۰ مسابقه، محمد رضی پور از گوش راست سانتر کرد، احمد کیا با پشت سر توپ را به بیرون فرستاد تا هادی رکابی سر ضرب توپ را وارد دروازه مس کند.

تنها ۳ دقیقه بعد مس شهر بابک گلزنی کرد تا بازی به تساوی کشاند،در این دقیقه از بازی مدافعان شهدا، پرتاپ اوت مسی‌ها را سمت چپ محوطه جریمه دفع کردند که مهاجمان شهربابک توپ را سرضرب به پشت مدافع راست بابلسر فرستادند تا امید قربانی با سر گلزنی کند.

هادی رکابی در دقیقه ۷۰ درخشش خود را کامل کرد و سانتری دقیق را از جناح چپ برای جواد غلامی ارسال کرد تا وی با ضربه بغل پا، گل برتری شهدای بابلسر را به ثمر رساند.

با این برد، شهدای بابلسر ۷ امتیازی شد و با تعداد بازی بیشتر، موقتا در جایگاه یازدهم گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت تا چشم انتظار سایر نتایج بازی‌های هفته هشتم در عصر امروز باشد.

هادی مزیدی، کاوه زنگیان، حمیدبابایی، سیداحدشفیعی، هادی رکابی، محمدرضی پور، محمدفتحی، مصطفی نوربخش (از دقیقه ۸۰ جوادخدادادی)، مجیدهوتن (دقیقه ۵۵ حسین نظیری)، و جوادغلامی و احمدکیا (ابراهیم عالیزاده) بازیکنان تیم شهدای بابلسر در بازی با مس شهر بابک بودند.

انتهای پیام/س

اولین پیروزی شهدای بابلسر در لیگ دو فوتبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
خدا رو شکر
آخرین اخبار