شهدای بابلسر در گام نخست لیگ ۲ فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های کشور مقابل میزبانش نفت و گاز گچساران با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد.

توقف شهدای بابلسر در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ورزشگاه شهدای نفت گچساران در روزی گرم و شرجی که درجه هوا به ۴۱ درجه می‌رسید در حضور تماشاگران پرشورش میزبان این مسابقه از گروه دوم رقابت‌های لیگ ۲ فوتبال کشور بود.

در حالی که هنوز ۱۶ دقیقه از شروع بازی نگذشته بود، نفت و گاز گچساران به گلی زودهنگام رسید. عباس کیامقدم کرنر کوتاه ارسالی را در تیر اول کنترل کرد و پس از چرخش، توپ را به زیبایی وارد دروازه مجتبی فرهادی کرد.

در دقیقه ۳۷ مسابقه شهدای بابلسر بازی را به تساوی کشاند. محمد رضی پور با تیزهوشی و با شوتی که از روی خط محوطه جریمه نواخته شد، شهدای بابلسر را به گل رساند. نیمه اول بازی با نتیجه مساوی ۱-۱ پایان یافت.

اگر چه شهدای بابلسر بیشتر توپ و بازی را در اختیار، ولی شاگردان یوسف نادریان موقعیت خطرناک بیشتری روی دروازه تیم بابلسر خلق کردند که مجتبی فرهادی چندین بار با واکنش هایش مانع گلزنی تیم گچساران شد.

در دقیقه ۷۳ نفت و گاز گچساران باز هم از روی ارسال کرنر موفق به گلزنی شد تا ضعف تیم شهدای بابلسر بر روی ضربات مجدد و کرنر به چشم بیاید. بازیکنان بابلسر معتقد بودند که جواد نصیر در شلوغی جلو دروازه با دست توپ را وارد دروازه کرد.

تیم شهدای بابلسر که در اواخر بازی به دلیل گرما و شرجی بودن هوا از نظر بدنی با مشکل روبرو شده بود توسط فرهاد شفاعی مدافع چپ پیش تاخته خود، صحنه‌ای خطرناک بر روی دروازه نفت و گاز خلق کرد. در این صحنه، شوت سرکش شفاعی در داخل محوطه جریمه به دستان مدافع گچساران برخورد کرد، ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

این بازی در پایان با برتری ۲ بر ۱ نفت و گاز گچساران خاتمه یافت تا شاگردان صابر میرقربانی برای کسب نخستین امتیاز خود در انتظار بازی خانگی هفته دوم مقابل شاگردان فرشاد پیوس در تیم چوکای تالش باشند.

مجتبی فرهادی - احمد کیا (هانی اسماعیلی از دقیقه ۴۷) - احد شفیعی - رامین عباسی - کاوه زنگیان - اردلان کلوانی (علی بزرگیان از دقیقه ۶۰) - مجید هوتن (احسان مهدوی از دقیقه ۸۰) - ابراهیم عالی نژاد - محمد رضی پور - حسین نظیری و فرهاد شفاعی، بازیکنان تیم شهدای بابلسر در این بازی بودند.

نفت و گاز گچساران هم با ترکیب سامان فرجام، وحید ارمی، جواد نصیر، ابراهیم فلاح، حسین حسین پور، علی حدادی فر، فرشید علیزاده، شهاب زندی، احمد نصیری، رضا قیالی و عباس مقدم کیا به میدان رفت.

علی سام با کمک ناصر رحیمی و علی فرزانمنش همگی از شیراز این مسابقه را قضاوت کرد.
انتهای پیام/س

شکست نماینده مازندران در آغاز لیگ ۲  فوتبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار