دونده ۴۰۰ متر با مانع کشورمان گفت: من نگرانی بابت کسب سهمیه المپیک ندارم چرا با حفظ رتبه ام می‌توانم به این رقابت‌ها راه یابم.

مهدی پیرجهان دونده ۴۰۰ متر با مانع کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش در آستانه المپیک توکیو بیان کرد: طبق  برنامه ریزی فدراسیون دوومیدانی قرار است در مسابقات ورلد چلنچ و دایموند لیگ شرکت کنم تا بتوانم علاوه بر کسب امتیازات لازم در جدول رنکینگ جهانی، رکورد  ورودی به المپیک  توکیو هم به دست آورم. من ۹۸ درصد سهمیه المپیک از لحاظ کسب امتیاز در جدول رنکینگ را به دست آورده ام و طبق برنامه فدراسیون جهانی دوومیدانی رتبه‌های ورزشکاران را  ۱۶ تیرماه سال ۹۹ اعلام می‌کند.

او ادامه داد: من نگرانی بابت کسب سهمیه المپیک ندارم چرا با حفظ رتبه ام در رنکینگ می‌توانم به المپیک توکیو راه یابم. هدف اصلی من حضور در فینال این رقابت‌ها است. علاوه بر این طبق برنامه من به همراه ایوب دادروان امروز عازم کیش می‌شویم تا اردوی آماده سازی خود را به مدت ۵۸ روز در این شهر برگزار کنیم.  

دغدغه فکری ندارم 

پیرجهان گفت: جلسه خوبی روز گذشته با معتمدی دبیر فدراسیون دوومیدانی داشتم و برنامه‌های تمرینی و اردوها  مورد تایید فدراسیون قرار گرفت و دغدغه‌ای ندارم. وضعیت دوومیدانی کاران بهتر از قبل شده و اکثر ورزشکاران از شرایط خود رضایت دارند و برنامه‌های تمرینی و اردویشان مشخص شده است.  

دونده کشورمان درباره اینکه قصد خداحافظی از دوومیدانی را داشت، بیان کرد: شرایط در گذشته افتضاح بود، اما اکنون وضعیت بهتر شده  و  تمرکز من معطوف به المپیک توکیو است. انتظار دارم که پرداخت مطالبات به سرعت انجام شود چرا که ما به این مبلغ نیاز داریم.

شرایط دوومیدانی با حضور معتمدی بهتر شده است 

پیرجهان درباره اینکه وضعیت ریاست فدراسیون دوومیدانی مشخص نشده است و ورزشکاران بلاتکلیف هستند، اظهار کرد: امیدوارم انتخابات دوومیدانی را هر چه سریعتر برگزار کنند  تا رئیس جدید این رشته ورزشی مشخص شود. البته شرایط دوومیدانی با حضور معتمدی بهتر شده است و ورزشکاران بدون دغدغه کار خود را انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید: دونده کشورمان برای برپایی اردو راهی کیش شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار