دبیر سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان از برگزاری اولین دوره بوت کمپ با همت مجتمع دیجیتال استان در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مصطفی موسوی دبیر سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان گفت: با حمایت‌های اداره کل ارشاد نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال همانند سال گذشته هم‌زمان با نمایشگاه کتاب خوزستان برگزار شد.

او افزود: امسال مانند سال گذشته ۴۰ غرفه فعال با هدف ترویج کسب و کار‌های بومی و کسب و کار‌های مرتبط با حوزه رسانه‌های دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی و مجازی و فناوری در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان حضور دارند.

موسوی با بیان اینکه کیفیت کار‌های ارائه شده نسبت به سال گذشته بیشتر است و همچنین حضور بازدیدکنندگان و غرفه داران نیز نسبت به سال گذشته بیشتر شد تصریح کرد: استقبال غرفه‌داران و فعالان در این عرصه بسیار زیاد بود، اما به دلیل محدودیت فضا نتوانستیم به صورت کامل در خدمت فعالان این عرصه باشیم و با هماهنگی‌هایی که در حال شکل‌گیری است تلاش بر این است تا سال آینده نمایشگاه در ابعاد بیشتری برگزار شود.

دبیر سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان ادامه داد: ۲ تن از شتاب دهنده‌های بزرگ کشور در نمایشگاه حضور پیدا کردند؛ همچنین اولین مرکز سواد فضای مجازی نیز در نمایشگاه شرکت پیدا کردند و کارگاه‌هایی با موضوعات مرتبط نیز در حال برگزاری است.

این مقام مسئول ادامه داد: پس از نمایشگاه ثبت نام از افرادی که قصد دارند در زمینهٔ انیمیشن فعالیت کنند انجام شود و اولین دوره بوت کمپ در کشور پس تهران در خوزستان با همت مجتمع دیجیتال استان خوزستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.