معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از امکان ارائه تسهیلات خرید کتاب به متقاضیان همزمان با نمایشگاه کتاب در صورت درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از سال‌های آتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید نوراله حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: نمایشگاه کتاب خوزستان رویداد فرهنگی بزرگی است که باید از آن نهایت استفاده و بهره برده شود.

او افزود: در حوزه معاونت اقتصادی برای واحد‌های تولیدی و بخش‌های کشاورزی تسهیلاتی اختصاص داده می‌شود که میتوان این تسهیلات را به صورت محدودتری در زمان نمایشگاه کتاب به متقاضیان ارائه کرد.

حسن زاده بیان داشت: درصورتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مایل به تحقق این موضوع و پرداخت تسهیلات به متقاضیان است در این راستا میتواند با ما مکاتبه کند تا تسهیلات مختصر و محدودی در سال‌های آتی در اختیار مردم قرار دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: فضایی که ایجاد شده می‌تواند مردم را به سمت کتاب سوق دهد و از سویی شرایط کشور در مسائل تحریم و وقایعی که در هفته‌های اخیر رخ داد از جمله شهادت سردار سلیمانی به نوعی آمادگی ذهنی مردم را برای پذیرش بعضی کتب و انتشارات بیشتر کرده است.

این مقام مسول ادامه داد: تعدد کتب و موضوعات در نمایشگاه کتاب پاسخگوی همه سلایق است و امیدواریم مردم از این فرصت بهره ببرند و در فرصت باقی مانده با حضور در نمایشگاه از این فضای فرهنگی استفاده کنند.

او گفت: مردم نیازمند فضا‌های فرهنگی همچون این نمایشگاه هستند تا بتوانند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت خود از کتب عرضه شده و تخفیفات در نظر گرفته شده بهره ببرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.