سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز از ثبت ۲۲۲ باشگاه کتابخوانی در سال ۹۸ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا باغ شیرین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: طی اعلام رسمی دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور، از تعداد ۳۹۹ باشگاه کتابخوانی ثبت شده خوزستان، تعداد ۲۲۲ باشگاه کتابخوانی متعلق به رامهرمز است.

او افزود: با شروع فعالیت و راه اندازی جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور در سال ۹۵، رامهرمز ۴۰ باشگاه کتابخوانی به ثبت رساند که در همان سال باشگاه کتابخوانی تشکوه و کاکا یوسف این شهرستان مقام اول این جام را کسب کردند.

باغ شیرین بیان داشت: در سال ۹۶، این تعداد به ۹۱ باشگاه رسید که مجدداً باشگاه کتابخوانی تشکوه مقام نشان ملی و استمرار را کسب کرد و در همان سال نیز روستای باصدی روستای برگزیده جشنواره روستا‌ها و عشایر شد و در سال ۹۷ نیز تعداد ۷۶ باشگاه کتابخوانی در این شهرستان ثبت شد که باشگاه کتابخوانی اوریا روستای باصدی مورد تقدیر کشوری قرار گرفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز تصریح کرد: در سال ۹۸ با فعالیت‌های متعدد و وسیع در شهرستان،۲۲۲ باشگاه به ثبت رسید و پس از فعالیت هایی، چون آشنایی و تبلیغات وسیع در شهرستان، برگزاری کارگاه‌های توجیهی و متعدد در مدارس، مهدکودک‌ها و روستا‌ها و همکاری اداراتی همچون آموزش و پرورش، بهزیستی، هلال احمر، بخشداری‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.