مسئول کتابخانه حکیم طوس شهرستان لالی گفت: دانش آموزان پایه پنجم دبستان دخترانه مدرسه حضرت رقیه (س) از کتابخانه حکیم طوس بازدید کردند.

پروانه حاجی پور مسئول کتابخانه عمومی حکیم طوس شهرستان لالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور ترویج فرهنگ مطالعه، تعدادی از دانش آموزان پایه پنجم دبستان دخترانه حضرت رقیه (س) از این کتابخانه عمومی بازدید بعمل آوردند.

او هدف از این بازدید را آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کتابخوانی و ترغیب دانش آموزان به امر مطالعه عنوان کرد و بیان داشت: در این بازدید دانش آموزان همچنین با بخش کودک و کتاب‌های این رده سنی، بخش مرجع و نحوه استفاده از منابع مرجع و سایر بخش‌ها و همچنین شرایط عضویت در کتابخانه و شرکت در برنامه‌های فرهنگی مختلف آشنا شدند.

رحمت اله تاج پور کتابدار کتابخانه به معرفی کتاب"به من بگو خدا کیست " به روایت غلامرضا حیدری ابهری پرداخت و سپس هریک از دانش آموزان صفحاتی از این کتاب را بلند خوانی کردند و در پایان درباره کتاب مذکور بحث و تبادل نظر شد.

معرفی نشریات گروه سنی، شعر خوانی و قصه گویی از دیگر برنامه‌های اجراء شده برای دانش آموزان بود که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.