عضو کمیته دستمزد در شورای عالی کار گفت: در جلسه کمیته دستمزد مقرر شد تورم دی ماه معیار تعیین سبد معیشت خانوار و حقوق کارگران در سال آینده باشد.

فتورم دی ماه معیار تعیین حقوق کارگران در سال ۹۹رامرز توفیقی عضو کمیته دستمزد در شورای عالی کار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آخرین تصمیمات کمیته دستمزد برای تعیین میزان حقوق کارگران در سال ۹۹ اظهار کرد: آخرین جلسه کمیته دستمزد با حضور نماینده کارگری، کارفرمایی و وزارت کار روز ۳۰ دی ماه برگزار شد.

وی افزود: در جلسه کمیته دستمزد هنوز به جمع بندی برای تعیین میزان سبد معیشت خانوار نرسیدیم.

توفیقی بیان کرد: مرکز آمار در بازه زمانی دهم تا دوازدهم هر ماه میزان تورم ماه گذشته را اعلام می‌کند، در همین راستا قرار شد میزان تورم دی ماه را معیاری برای تعیین سبد معیشت خانوار و دستمزد کارگران قرار دهیم.

وی گفت: تورم دی ماه، ۱۲ بهمن ماه اعلام می‌شود و بعد از این تاریخ کمیته دستمزد برای تعیین سبد معیشت خانوار تشکیل جلسه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
شعبانی
۲۳:۴۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
احتمالامعجزه ای رخ خواهددادوتورم تکرقمی خواهدشد همچنانکه درسالیان گذشته شده
Iran (Islamic Republic of)
باز نشسته مفلوک
۰۹:۵۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
ما که میدونیم همان ۱۵٪ میباشد دیگه تاب ندید افکار را
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۴:۰۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
احتمالا تورم دیماه منفی خواهد بود چون هیچی گرون نشده همه چیز اروزنه تازه فروشنگان التماس میکنند اجناسشون را رایگان دم در منزل تحویل بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
در کشورهای غربی کمترین حقوق به اساتید و شاغلان در دانشگاه تعلق دارد. این در حالی است که بالاترین حقوق به افراد شاغل در شرکتها و پزشکان تعلق دارد.
اما در کشور ما بیشترین مزایای برای اعضاء هیئت علمی است. معمولا در چند دانشگاه و یا منصب فعالیت دارند و قوانین کشوری را هم خودشان می نویسند. این تضاد منافع نیست؟
آخرین اخبار