مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: تسهیلات ویژه‌ای در زمینه ترغیب واحد‌های تولیدی برای سرمایه‌گذاری منطقه جنوب کرمان ارائه می‌شود.

اختصاص تسهیلات ویژه‌ای به متقاضیان سرمایه‌گذاری جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن صالحی‌نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در بازدید از شهرستان منوجان گفت: متقاضیان سرمایه گذاری در جنوب کرمان می‌توانند با مراجعه به سازمان صمت، زمین مورد نظر خود را دریافت کرده و بانک‌های عامل نیز در ارائه تسهیلات با این متقاضیان همکاری کنند.

او تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک بیشتر به مناطق جنوب کرمان استفاده می‌کنیم.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه مشکلی در تامین زیرساخت‌ها و تسهیلات در منطقه جنوب کرمان وجود ندارد، اظهار داشت: این منطقه پتانسیل‌های زیادی دارد لذا زیرساخت‌های سرمایه گذاری در جنوب کرمان فراهم است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان نیز گفت: شهرستان منوجان ظرفیت بسیار خوبی برای گسترش مناطق صنعتی و معدنی دارد.

مسلم مروجی با بیان اینکه منوجان شهرستان معدنی است، افزود: بزرگ‌ترین معدن کرومیت کشور و خاورمیانه در منوجان است که ظرفیت بهره‌برداری از بیش از ۲۰۰ هزار تن کرومیت در آن وجود دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار