بزرگترین مجتمع خیرساز، فرهنگی، آموزشی و رفاهی بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جنوب کرمان کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی مجتمع بزرگ فرهنگی آموزشی بنام سپهبد سلیمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسلم مروجی فر رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: کلنگ احداث فاز اول بزرگترین مجتمع خیرساز فرهنگی، آموزشی و رفاهی جنوب کرمان بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به زمین زده شد.

او در حاشیه مراسم کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خیرساز فرهنگی، آموزشی و رفاهی جنوب کرمان بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته از طرف این سازمان و به همت شرکت معدنی طلایه داران مس جیرفت، این مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره فرمانده رشید و سردار پرافتخار جهان اسلام بنام ایشان ساخته خواهد شد.

او تصریح کرد: این اقدام در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی سرمایه گذاران حوزه‌های اقتصادی و حمایت از توسعه دانش و تحصیل دانش آموزان انجام خواهد شد.

مروجی فر تاکید کرد: در حال حاضر و دوران سخت جنگ اقتصادی دشمن علیه مردم و کشور ما، سرمایه گذاران مبارزان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور بوده و بحمدلله علاوه بر تلاش در جهت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در حوزه‌های کاری خود، در جهت تلاش برای رفاه مردم عزیز در زمینه‌های فرهنگی، خدماتی و رفاهی نیز همگام با مسئولین دولتی و از طریق کار‌ها و فعالیت‌های مختلف خیرخواهانه قدم بر می دارند که این اقدامات جای قدردانی و تشکر دارد.

رئیس صمت جنون کرمان اظهار داشت: فاز اول این مجتمع شامل ۲۴ کلاس درس بوده و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

مروجی فر تصریح کرد: این سرمایه گذار همچنین یک مدرسه ابتدایی ۴ کلاسه با سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریال در منطقه سرگز اسفندقه در شهرستان جیرفت به زودی احداث خواهد کرد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار