رئیس فدراسیون بسکتبال گفت:خوشبختانه حمایت‌های خوبی از فدراسیون‌ها به خصوص فدراسیون‌هایی که سهمیه المپیک کسب کرده اند صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی المپیک گفت: در هر حال مجمع عمومی سالانه گزارش عملکرد سال گذشته را به تصویب می‌رساند و یک سری موارد هم مطرح می‌شود. برنامه امسال کمیته برای المپیک مطرح شد و نیاز‌های فدراسیون‌ها هم در جلسه عنوان شد، خوشبختانه حمایت‌های خوبی از فدراسیون‌ها به خصوص فدراسیون‌هایی که سهمیه المپیک کسب کرده اند صورت گرفته است و خوشبختانه ما هم چند جلسه خوب با کمیته ملی المپیک داشته ایم که هم از ما حمایت مالی انجام دهند و هم نیاز‌های سخت افزاریمان را بر طرف کنند.

او در ادامه بیان داشت: ما برنامه‌های مان را مطابق چیزی که پیش بینی کرده بودیم پیش می‌بریم، خوشبختانه با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بتوانیم سال خوبی برای ورزش کشور رقم بزنیم و دغدغه‌های چند وقت اخیر را حل کنیم و علاوه بر آن هم بتوانیم مسابقات و اردو هایمان را مطابق برنامه را پیگیری کنیم.

طباطبایی: کمیته ملی المپیک حمایت‌های خوبی انجام می‌دهد / کشور ما امن‌ترین کشور جهان است

کشور ما امن‌ترین کشور جهان است

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره مشکلی که این روز‌ها فوتبال کشور با آن رو به رو است بیان داشت:در بسکتبال هم این مسائل وجود دارد، ولی با رایزنی‌ها تلاش کردیم میزبانی هایمان را انجام دهیم، معتقدم می‌توانیم با دیپلماسی ورزش و رایزنی‌ها این مشکلات را حل کرد، زیرا کشور ما امن‌ترین کشور جهان است و ما در تمام مجامع آسیایی و جهانی به سمع و نظر همه می‌رسانیم تا بدانند کشور ما می‌تواند میزبانی‌های خوبی انجام دهد، خوشبختانه دوستاران و علامندان زیادی به ورزش داریم و فدراسیون‌های جهانی فوتبال، والیبال و بسکتبال تمرکز زیادی روی کشورمان دارند، زیرا کشورمان می‌تواند ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش داشته باشد و ما می‌توانیم از پتانسیلمان برای پیشرفت و رشد ورزش استفاده کنیم. مطمئنم تماشاگرانی که ما در فوتبال داریم هیچ کشور آسیایی ندارد و این برای ما می‌تواند ظرفیت‌های خوبی ایجاد کند.

فوتبال ایران وزنه سنگینی در فوتبال آسیا و جهان است

طباطبایی افزود: در تمام مجامع به خصوص فیبا که در آن حضور داشتیم، همیشه تعداد علاقه‌مندان ورزشی برای آن‌ها اهمیت داشته است و ملاک توسعه ورزش بوده است، علاقه‌مندان، تماشاگران و در نهایت جذابیت ورزش برای آن‌ها مهم است، بنابراین فوتبال ما می‌تواند به آسانی از این ظرفیت بهره ببرد، فوتبال ایران وزنه سنگینی در آسیا و جهان است و می‌تواند میزبانی‌هایی خوبی هم داشته باشد، در خقیقت برای برای کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا هم حضور این تعداد از افراد و جذب آن‌ها مهم است و برای گرفتن حامی مالی برای آن‌ها با اهمیت است، زیرا وقتی حامی مالی می‌بیند یک کشور می‌تواتند برای یک بازی ۱۰۰ هزار نفر را به ورزشگاه بکشاند و بیش از ۶۰ میلیون نفر هم آن رویداد را ببینند جذب می‌شوند، بنابراین برای تمام ارکان‌ها چنین موضوعی اهمیت دارد و جزو شاخص عملکرد آن‌ها است.

او ادامه داد: باز هم می‌گویم به نظرم با رایزنی و دیپلماسی صالحی امیری و سلطانی فر فوتبال می‌تواند این میزبانی را به کشور بازگرداند، به امید خدا از این پتانسیل استفاده کنیم و در تمام رشته‌ها چنین باشیم. ما هم همین حالا با فیبا و فیبا آسیا در مذاکره هستیم تا این مشکلات را برای میزبانی هایمان حل کنیم.

طباطبایی: کمیته ملی المپیک حمایت‌های خوبی انجام می‌دهد / کشور ما امن‌ترین کشور جهان است

کمیته ملی المپیک عملکرد خوبی داشته است

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان و درباره عملکرد کمیته ملی المپیک عنوان داشت: کمیته ملی المپیک عملکرد خوبی داشته است و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خوب هم در اختیار ما گذاشته است، همچنین بودجه هایمان هم بیشتر شده است و امیدوارم ادامه داشته باشد، صالحی امیری و دوستانشان کمک زیادی در این زمینه داشته اند و امیدوارم بازهم بتوانیم ورزش کشور را با چنین سیاستی پیش ببریم و شاهد روز‌های بهتری را در آینده برای ورزش کشور باشیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار