رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

کار نه چندان سخت شاگردان سامری و حاتمی برابر حریفانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف هم می‌روند. ابتدا قرار بود امروز ۷ بازی انجام شود، اما ۴ دیدار به دلیل بارش سنگین برف و انجام نشدن پروازه‌ها لغو شد.  

در نخستین دیدار‌ تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که با ۳۳ امتیاز تیم چهارم جدول رده بندی است به مصاف مس کرمانی می‌رود که برای قرار گرفتن در جمع ۸ تیم برتر و حضور در پلی آف تلاش می‌کند. این بازی در آبادان برگزار می‌شود و انتظار می‌رودشاگردان سامری در این بازی کار سختی نداشته باشند و بتوانند برنده مسابقه شوند.  

آویژه صنعت پارسای مشهد که این روز‌ها نتایج خوبی می‌گیرد میزبان رعد پدافند هوایی شهرکرد است. مشهدی‌ها خیالشان از حضور در پلی آف راحت است. در طرف مقابل شهرکردی‌ها با ۲۴ امتیاز تیم یازدهم جدول رده بندی هستند و می‌خواهند یکی از تیم‌های حاضر در پلی آف باشند.  

آخرین دیدار امروز هم میان تیم‌های بسکتبال نیروی زمینی تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود. بر خلاف ۲ دیدار قبلی که ساعت ۱۶ انجام می‌شود این بازی ساعت ۱۸ آغاز می‌شود. این بازی در تالار بسکتبال آزادی انجام می‌شود. شاگردان مهران حاتمی که فصل پر فراز و نشیبی را تجربه کرده اند تیم دهم جدول رده بندی هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار