هاشمیان از پایان حدنگاری اراضی ناهارخوران گرگان خبر داد و گفت: تعیین تکلیف و بررسی اراضی منطقه جنگلی النگدره نیز در کمیته سه جانبه دادگستری، منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان گلستان آغاز شده است.

پایان حدنگاری اراضی ناهارخوران گرگانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از پایان حدنگاری اراضی ناهارخوران گرگان خبر داد و بیان کرد: بررسی اراضی ملی برای جلوگیری از صدور سند به نام سودجویان از سال گذشته به یکی از قضات توانمند استان گلستان سپرده شد که پس از یکسال تلاش شبانه روزی و بررسی اسناد، ۹۰ هکتار از اراضی ملی جنگلی حاشیه شهرگرگان شناسایی و به نام منابع طبیعی سند صادر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: این اراضی شامل زمین‌های منتهی به صیاد شیرازی، شهرک دخانیات، فرهنگشهر، میناگل، شهرک سروش و اراضی سروش به سمت ناهارخوران و پل سید مسعود تا میدان ناهارخوران گرگان را شامل می‌شود.

وی افزود: قبلا این زمین‌ها سند رسمی نداشت و همین امر سبب دست اندازی سودجویان و خرید و فروش اراضی جنگلی این مناطق که گران قیمت هستند، شده بود.

هاشمیان ادامه داد: اداره منابع طبیعی را مکلف کرده ایم زمین‌هایی که در این محدوده قرار دارند و در گذشته سودجویان سند رسمی برای آن‌ها گرفته اند، شناسایی و برای ابطال این اسناد، اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: تاکنون منابع طبیعی برای ابطال هشت فقره سند به دادگستری دادخواست ارائه کرده که فقط دو فقره آن در شهرک سروش و فرهنگشهر هر کدام یک و نیم هکتاری هستند و میلیارد‌ها تومان ارزش دارد.

وی در پایان گفت: تعیین تکلیف و بررسی اراضی منطقه جنگلی النگدره نیز در کمیته سه جانبه دادگستری، منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان گلستان آغاز شده تا راه دست اندازی سودجویان به اراضی این منطقه نیز را برای همیشه مسدود کنیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار