سرمربی تیم فوتبال یزد لوله گفت: تیم یزد لوله در چارچوب مرحله دوم هفته ششم لیگ دسته سه فوتبال کشور میهمان تیم استقلال شوش خواهد بود.

محمود امیری سرمربی تیم فوتبال یزد لوله در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور دو شنبه درحالی آغاز می‌شود که تیم فوتبال یزد لوله میهمان استقلال شوش است.

او بابیان اینکه این بازی در ورزشگاه تختی شوش و راس ساعت ۱۴ آغاز می‌شود، افزود: در چار چوب هفته ششم این رقابت‌ها تنها نماینده استان در لیگ سه به مصاف تیم استقلال شوش خواهد رفت.

 امیری ادامه داد: در حال حاضر تیم یزد لوله در شرایط خوبی قرار نگرفته و با ۴ امتیاز در رده‌ی هشتم قرار دارد و همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا بازی این هفته را با ۳ امتیاز به پایان برسانیم و از قعر جدول فاصله بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال یزد لوله گفت: در این مسابقات نماینده خوزستان نیز به دنبال اولین برد خود  است و استقلال شوش با ۳ امتیاز قعرنشین جدول است.

امیری افزود: یزدلوله در حالی به مصاف استقلال شوش می‌رود که هفته قبل با قرعه استراحت همراه بوده است، ولی استقلال شوش بازی قبلی خود را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرده است.

استان یزد با ۴۷ هیئت ورزشی و ۵۰ هزار ورزشکار، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار