فرماندار شهرستان آشتیان از بهره برداری ۳۲ طرح در این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

بهره برداری ۳۲ طرح شهرستان آشتیان در دهه فجرجهانمیرزایی فرماندارشهرستان آشتیان در حاشیه جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه‌های دهه فجر این شهرستان  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت در ایام الله دهه فجر بیش از ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

جهانمیرزایی افزود با بهره برداری از این طرح بالغ بر ۱۵۰ نفر اشتغالزایی می‌شود و با آبرسانی به شمال شرق شهرستان آشتیان مشکل اب آشامیدنی ۶ روستا حل می‌شود.

او اضافه کرد: بهره برداری از رینگ فیبرنوری شهرستان آشتیان، افتتاح طرح توسعه کارخانه مدرن و آرد کامل سیلوی دوگوش، اجرای اینترنت ۴G روستا ها‌ی گرکان، آهو و ورسان و کلنگ زنی مجموعه تفریحی میرزاحسن آشتیانی با بودجه بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های دهه فجر شهرستان آشتیان است.

جلسه برنامه ریزی وهماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان آشتیان با حضور اعضاء و ادارت مربرطه با برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها برگزار و در این جلسه ۱۲ کمیته تشکیل شد.

برنامه‌های متنوع هنری ومذهبی، افتتاح طرح‌های عمرانی، برگزاری محافل قرآنی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا و غبار رویی مزار شهدا وبرگزاری جشن انقلاب در شهر و روستا از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.