تشکیل ۲۲ کارگروه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مرکزی

تشکیل ۲۲ کارگروه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مرکزی از مصوبات ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

تشکیل ۲۲ کارگروه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اولین جلسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی برگزار شد.

حجت الاسلام دانشی رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی در حاشیه این جلسه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در این جلسه مقرر شد که در استان ۲۲ کارگروه متعدد برگزار شود و برای برنامه‌های مناسبتی در این کارگروه‌ها برنامه‌ریزی شود.

حجت الاسلام دانشی افزود:که باید با برنامه ریزی‌های دقیقی که صورت می‌گیرد برنامه‌های منظم و با کیفیتی در این ایام برگزار شود.

او اضافه کرد: ویژگی مهم دهه فجر امسال این است که هم در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و همچنین اولین سال از دهه پنجم انقلاب اسلامی و اولین سال از گام دوم انقلاب را پیش رو داریم.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه گفت: این روز‌ها حوادث تلخی برای ایران و ایرانیان اتفاق افتاده است که همگی جای تاسف دارد و اتفاقی که خوشحالی مردم و مسئولین را در پی داشت انتقامی بود که امروز صبح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از آمریکایی‌ها گرفت.

آقازاده افزود: اخبار اولیه این حادثه حجم تلفات و خسارت‌ها بسیار به این پایگاه نظامی آمریکایی را نشان می‌دهد و چیزی که قدرت ایران را نشان می‌دهد دقت شلیک موشک‌ها بوده که بدون خطا به هدف برخورد کرده و در این حمله حتی به یک عراقی هم صدمه وارد نشده است و این نشان از تکنولوژی‌های بدست آمده در سال‌های تحریم توسط ایرانیان دارد.

او اضافه کرد: دهه فجر امسال باید به دو بخش تقسیم شود یک بخش معنوی فرهنگی اجتماعی و مردمی که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود و وجه دیگر افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های تولیدی خدماتی و عمرانی است

استاندار مرکزی بیان کرد: فلسفه دهه فجر این است که ارتباط مردم و مسئولین بیشتر شود.

اولین جلسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با حضور اعضاء و ادارات مربوطه دراستانداری مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.