معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از شروع اعتبار بخشی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: اعتبار بخشی امور بیمارستانی یکی از مهمترین مسئله در حیطه بهبود کیفیت بوده و یک امر مستمر و همیشگی در بیمارستان‌ها است و هدف این برنامه این است که بیمارستان‌ها در ارائه خدمات یک گام رو به جلو و ارتقاء یافته بردارند.

او افزود: آخرین فرآیند‌های اعتبار بخشی در بیمارستان‌ها در سال ۹۶ انجام شده است که این گواهی‌ها تا پایان سال ۹۸ معتبر است.

قاسم زاده گفت: وزارت بهداشت نسخه جدیدی از سنجه‌های اعتبار بخشی را تدوین کرده و به صورت کتابچه به همه بیمارستان‌ها و معاونین درمان کشور ابلاغ کرده است تا اعتبار بخشی طبق استانداردها، محور‌ها و سنجه‌های نسل چهارم اعتبار بخشی، ارزیابی شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: بیمارستان ۱۷ شهریور مریکلا به عنوان اولین بیمارستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل در دو روز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در برنامه مدون تمامی بیمارستان‌ها اعتبار بخشی خواهند شد.

قاسم زاده با بیان اینکه امیدواریم بیمارستان‌ها بتوانند کیفیت خدماتشان را نسبت به قبل ارتقا دهند، گفت: انتظار داریم ارزیابان با بهره از اطلاعات و دانش حرفه‌ای خود به صورت منصفانه وعادلانه بیمارستان‌ها را مورد ارزیابی قرار دهند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.